کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۷ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد فردا منتشر می‌شود.
کد خبر: ۵۹۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ 15 April 2018

به گزارش تابناک : کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 97 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی فردا (دوشنبه 27 فروردین) منتشر می شود.

 

داوطلبان می توانند از فردا با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و وارد کردن شماره داوطلبی و سایر مشخصات، کارنامه خود را دریافت کنند.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده باشند می توانند پس از دریافت دفترچه انتخاب رشته، نسبت به انتخاب کدرشته محل های انتخابی خود به ترتیب تقدم علاقه در فرم انتخاب رشته، اقدام کنند.

گفتنی است اطلاعیه تکمیلی درباره زمان و نحوه انتخاب رشته و زمان انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته همزمان با اعلام نتایج، منتشر می شود.

پذیرش نهایی از بین داوطلبان معرفی شده به دانشگاه ها بر اساس نتیجه سنجش آزمون عمومی و نتیجه مصاحبه دانشگاه ها، بررسی مدارک و یا هر روش دیگر مطابق آیین نامه بر اساس اولویت کدرشته محل های انتخابی و ظرفیت اعلام شده و سهمیه مربوطه صورت می گیرد و نتایج نهایی آزمون دکتری سال ۹۷ در دهه اول شهریورماه ۹۷ مشخص می شود.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار