محمدحسین کروبی : به نظر می‌رسد بعد از پنج سال از گذشت ریاست‌ جمهوری آقای روحانی در شورای عالی امنیت ملی گشایش‌هایی در زمینه حصر به‌وجود آمده است
کد خبر: ۵۹۱۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ 16 April 2018

به گزارش تابناک : محمدحسین کروبی فرزند مهدی کروبی یکی از محصورین گفت: به نظر می‌رسد بعد از پنج سال از گذشت ریاست‌ جمهوری آقای روحانی در شورای عالی امنیت ملی گشایش‌هایی در زمینه حصر به‌وجود آمده است. وی افزود: در ماه‌های ابتدایی حصر هر نوع کتاب، روزنامه و رادیو و تلویزیون برای ایشان ممنوع بود. تنها در این مدت قرآن در اختیارشان گذاشته بودند و هر روز به مدت دو ساعت در همان محل آپارتمان پیاده‌روی می‌کردند. بعد از مدت زیادی که گذشت اجازه  دادنِ کتاب به حاج آقا داده شد. تقریباً پس از سه سال مجوز روزنامه نیز داده شد و پس از آن پدرم بیشتر وقت‌شان صرف مطالعه روزنامه می‌شد. فرزند کروبی درباره ارزیابی پدر از عملکرد رئیس جمهوری هم گفت: ایشان به صورت مرتب در جریان اخبار کشور قرار دارد و اخبار را همواره از طریق صدا و سیما، مطبوعات و اعضای خانواده دنبال می‌کند. به صورت کلی عملکرد دولت آقای روحانی را مثبت ارزیابی می‌کند و همواره از طریق خانواده به دیگر دوستان توصیه می‌کند که از دولت آقای روحانی حمایت کنید. با  وجود این ایشان معتقد است که انتقادات دلسوزانه نیز باید وجود داشته باشد و علاوه برحمایت کلی باید ضعف‌ها را نیز به دولت گوشزد کرد تا در نهایت آقای روحانی کارنامه موفق‌تری از خود برجای بگذارند.

او درباره وضعیت این روزهای احمدی‌نژاد هم گفت: پدرم از این وضعیت به وجود آمده رضایت دارد که مردم و حاکمیت چهره واقعی احمدی‌نژاد را شناخته است و صحبت‌هایی که در گذشته درباره عملکرد و اداره کشور توسط ایشان مطرح می‌کردند به حقیقت تبدیل شده است. بدون شک احمدی‌نژاد از جنبه‌های مختلف خسارت‌های زیادی به کشور و مردم وارد کرده که تا ده‌ها سال قابل جبران نخواهد بود و کارنامه وی به خوبی این مطلب را تأیید می‌کند.

 

 

 

منبع : روزنامه ایران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار