هافبک محبوب و با تجربه بلوگرانا زمان وداع با این تیم را مشخص کرد.
کد خبر: ۵۹۱۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ 16 April 2018

به گزارش تابناک : آندرس اینیستا هافبک بازیساز و محبوب بارسلونا که به دلیل گلی که در فینال جام جهانی 2010 مقابل هلند به ثمر رساند تا اسپانیا در آن سال بر بام فوتبال دنیا بایستد، در همه شهرهای ماتادورها محبوب است حتی در مادرید، قصد دارد در انتهای فصل، بارسلونا، تیمی که از ابتدای فوتبالش در آن جا بود و در لاماسیا، مدرسه فوتبالش پرورش یافت را ترک کند و پس از ژاوی او نیز آبی اناری ها را تنها بگذارد تا شاید پس از او سبک تیکی تاکا که ژاوی و اینیستا از مهمترین عوامل ایجاد آن بودند نیز در کاتالان بمیرد.

آندرس اینیستا
آندرس اینیستا

 

اینیستا و ژاوی
اینیستا و ژاوی

 

اینیستا هفته پیش پس از حذف تلخ و ناباورانه بارسلونا مقابل آ اس رم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با چشمانی اشکبار مقابل لنز دوربین ها از احتمال اینکه این آخرین حضورش در بارسلونا در لیگ قهرمانان بوده سخن گفت تا پس از آن شایعات زیادی پیرامون خداحافظی احتمالی او در پایان فصل از بلوگرانا و تیم های احتمالی که او در تابستان به آن ها خواهد پیوست شنیده شود که یکی از آن ها لیگ چین و باشگاه تیانجین بود.

آندرس اینیستا
آندرس اینیستا

 

از مهمترین گل هایی که از هافبک با اخلاق و طراح آبی اناری ها در ذهن ها ماندگار شده است می شود به گل لحظات پایانی او به چلسی در  لیگ قهرمانان اروپا و گل فینال جام جهانی 2010 که وارد دروازه هلند کرد، اشاره کرد.

آندرس اینیستا
آندرس اینیستا

 

آندرس اینیستا
آندرس اینیستا

 

به نقل از نشریه اسپرت اسپانیا و سایت گل، گفته می شود هافبک 33 ساله آبی اناری ها که کارنامه پر افتخاری همراه با بارسلونا دارد، پس از فینال جام حذفی اسپانیا (کوپا دل ری)، بازنشستگیش در باشگاه بارسلونا را به طور رسمی اعلام خواهد کرد.

 

اینیستا که هنوز با کاتالان ها قرارداد دارد می تواند با اعلام رسمی زمان ترک باشگاه قبل از سی ام آوریل، قرارداد خود را فسخ کند.

آندرس اینیستا
آندرس اینیستا

 

با توجه به اینکه به نظر می رسد کاپیتان بندر بارسلون تصمیم خود را برای رفتن از تیم محبوبش گرفته است، او تا بعد از بازی مقابل سویا در فینال کوپا دل ری، برای اعلام رسمی تصمیم خود منتظر خواهد ماند.

 

 

منبع : ورزش 11

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار