رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد: بارشهای رگباری باران که از عصر روز جمعه در مناطق مختلف این استان همراه با افت دما آغاز شده تا روز پنجشنبه ادامه خواهند داشت.
کد خبر: ۵۹۱۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 16 April 2018

به گزارش تابناک : یحیی قاینی پور، دوشنبه افزود: بارش دیشب باران در 13 شهرستان استان گزارش شده است که بیشترین آن با حدود 10 میلی متر مربوط به کاشمر بوده است.
وی بیان کرد: در این مدت در شهرستان های تربت حیدریه، درگز، قوچان، بردسکن، تایباد، بجستان، کلات، گناباد، تربت جام، جغتای، فریمان و سبزوار نیز بارشهایی رخ داده است.
وی خاطرنشان کرد: بارشهای امروز بیشتر در نیمه غربی استان خراسان رضوی پیش بینی شده است که جاری شدن رواناب با احتمال سیلابی شدن مسیل ها را به همراه دارد.
قاینی پور ادامه داد: روند کاهش دمای هوا و ماندگاری هوای سرد تا روز چهارشنبه این هفته ادامه دارد که در مناطق سردسیر به دلیل بارش برف، احتمال سرمازدگی محصولات دور از انتظار نخواهد بود.
رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در ادامه گفت: بیشینه دمای امروز مشهد 9 درجه سلسیوس پیش بینی شده است که برای روز سه شنبه به 7 درجه سلسیوس می رسد.
به گفته وی، کمینه دمای مشهد برای امشب هشت درجه سلسیوس پیش بینی شده که سه شنبه شب به سه درجه سلسیوس کاهش می یابد.
قوچان با کمینه دمای 2 و گناباد با بیشینه دمای 21 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در 24 ساعت گذشته بوده اند.
میانگین سالانه بارندگی در ایران 250 میلی متر و در خراسان رضوی کمتر از 210 میلی متر است. 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار