رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران خراسان‌رضوی گفت: تاکنون کاغذ و مواد اولیه با ارز رقابتی وارد شده است؛ ارگان‌های مسئول باید پیگیری کنند چرا جنسی که وارد شده به فروش نمی‌رود.
کد خبر: ۵۹۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶ 16 April 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ علی مغانی اظهار داشت: ماشین آلات ما و مواد اولیه و قطعات ما در حوزه چاپ و چاپخانه وارداتی است؛ مشکلی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم این است که تقاضا وجود دارد اما شاهد عرضه نیستیم.

رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران خراسان رضوی گفت: بسیاری از اعضای ما از این نظر تحت فشار هستند و برای آنها مشکل ایجاد شده، نمی‌‌دانیم مقوا را با چه قیمتی باید بخریم و اصلاً فروشنده‌ای وجود ندارد که اعضای ما بخواهند از آن مواد مورد نیاز خود را خریداری کنند.

مغانی بیان کرد: تاکنون کاغذ و مواد اولیه با ارز رقابتی وارد شده است؛ ارگانهای مسئول باید پیگیری کنند چرا جنسی که وارد شده است به فروش نمی‌رود. اینها که با ارز رقابتی وارد نشده‌اند و نباید در عرضه آنها مشکلی وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: انتظاری که ما داریم این است که تعزیرات وارد این قضیه شود و با احتکارکنندگان برخورد کند، کاغذ و مقوا در حال حاضر دچار چنین مشکلی شده است و مقوا و کاغذ و گلاسه و مواد مصرفی از سوی تجار به فروش نمی‌رود.

رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران خراسان رضوی ادامه داد: بخش خصوصی و دولتی حوزه چاپ باید در شرایط مساوی رقابت کنند در حالی که چاپخانه‌های دولتی مسئله‌ای مانند مالیات و یا ارزش افزوده را ندارند البته در مشهد این مشکل خوشبختانه وجود ندارد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار