جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای حمله موشکی آمریکا و متحدانش به سوریه را محکوم کرد.
کد خبر: ۵۹۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵ 17 April 2018

به گزارش تابناک : متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بار دیگر نظام سلطه در سایه حماقت رئیس‌جمهور آمریکا پرده از چهره استکباری و خوی برتری‌طلبی خود برداشت و ناتوانی خود در جلوگیری از شکست گروه‌های تروریستی در غوطه شرقی را با خلق جنایتی آشکار ساخت. اگرچه تجاوز آمریکا و متحدانش فاقد هرگونه ارزش نظامی و تاثیر میدانی در رویارویی جبهه مقاومت با استکبار جهانی و دست‌پرورده‌های آن‌ها می‌باشد، لکن این اقدام نشان داد رفتار تکفیری، روحیه داعشی و خوی تروریستی ریشه در اندیشه‌های نژادپرستانه غرب و باورهای سودجویانه و اخلاق‌گریز لیبرالیسم دارد.

از همین رو، همه دولت‌ها و ملت‌های آزادی‌خواه جهان، به‌ویژه مسلمین آگاه، دولت و ملت انقلابی ایران اسلامی، امام المسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای این جنایت جنگی را محکوم و مستحق کیفر و پاسخی درخور می‌دانند.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نیز این تجاوز آشکار را که ناقض حقوق بین‌الملل و حتی قوانین جاری ایالات متحده می‌باشد، تقبیح و ضمن اعلام حمایت بی‌دریغ خود از جبهه مقاومت و مردم شجاع سوریه، اشعار می‌دارد:

۱- حمله موشکی آمریکا و متحدانش واکنشی عاجزانه و عجولانه به پیروزی راهبردی ارتش سوریه در غوطه شرقی می‌باشد که پایان تروریسم در خاک سوریه و شکست بزرگ جبهه عبری، عربی و غربی را نوید می‌دهد. رژیم اشغالگر اسرائیل که این روزها برای ایجاد ناامنی و درگیری میان کشورهای اسلامی تلاش می‌کند، به خوبی می‌داند موفقیت جبهه مقاومت در سوریه، آغازی بر پایان حضور غاصبان صهیونیزم در منطقه بوده و روزشمار مرگ سیاسی این رژیم را به نمایش می‌گذارد که بنا به اعتقاد رهبر معظم انقلاب اسلامی حداکثر ۲۵ سال بیشتر طول نخواهد کشید.

۲- مهمترین علت هراس نظام سلطه، تقویت جبهه مقاومت و ایستادگی ملت سوریه در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی و ادامه پیروزی‌ها و شکست تروریسم می‌باشد.

۳- بهترین پاسخ جبهه مقاومت به جنایت مشترک آل‌سعود، آل‌یهود و غرب، تاکید بر مبارزه با گروه‌های تروریستی تا نابودی کامل آن‌ها می‌باشد و بصیرت ایجاب می‌کند تا جهان اسلام در شرایط کنونی با هوشیاری کامل هرگونه توطئه اختلاف برانگیز را با وحدت و حمایت از جبهه مقاومت و دولت و مردم سوریه دفع نماید.

۴- ملت مسلمان و هوشیار ایران اسلامی که تاکنون در دفاع از حریم آل‌الله از هیچ کوششی فروگذار نکرده و خون بهترین عزیزان خود را تقدیم اسلام نموده است با یقین بر پیروزی قریب الوقوعی که دشمنان اسلام را این‌گونه عصبانی ساخته، عزم خود را برای حمایت از جبهه مقاومت و دولت و مردم سوریه دوچندان ساخته است.

۵- جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بار دیگر بر مواضع گذشته خویش در خصوص لزوم تقویت قدرت دفاعی و موشکی کشور تاکید نموده و با استناد به جنایت اخیر آمریکا و متحدان اروپایی‌اش یادآور می‌گردد هرگونه تلاش برای مذاکره درباره توان موشکی جمهوری اسلامی را اقدامی در راستای تضعیف جبهه مقاومت و تحمیل خواسته‌های زیاده‌طلبانه غرب به ملت‌های مسلمان می‌داند. خوی ددمنشانه استکبار، بلندپروازی‌ها احمقانه مهره‌های آن‌ها در منطقه و سکوت مرگ‌بار مجامع بین‌المللی، شرایط ظالمانه‌ای را حکایت می‌کند که تنها راز بقاء و حیات ملت‌ها در قوی شدن و افزایش توان بازدارندگی و قدرت دفاعی است و این درس بزرگی است که ملت ایران از تفکر داعش و حامیان داعشی آن‌ها فراگرفته و بنا دارد به رویکرد مقاومت و روحیه انقلابی خود تا تحقق نصرت الهی و ظهور یار ادامه دهد.

منبع: ایسنا

برچسب ها: جمنا ، استکبار جهانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار