نماینده ولی فقیه در خوزستان:
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: امام خمینی (ره) ۲۹ فروردین را روز ارتش نامگذاری کرد تا مردم از زحمات ارتش قدردانی کنند.
کد خبر: ۵۹۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸ 17 April 2018

آیت الله محمد علی موسوی جزایری ظهر امروز در دیدار فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی در استان خوزستان، اظهار کرد: آرمانهای انقلاب ما برای مبارزه با استکبار جهانی توسط ارتش ودیگر ارگان‌های نظامی محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه مظلومین پناهی جز خدا و ایران اسلامی ندارند، افزود: ایران در حمایت از مظلومین به رهبری رهبر انقلاب در برابر استکبار جهانی و منطقه ای ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ایران را مانع مستکبران جهان در رسیدن به اهداف خود دانست و عنوان کرد: با وجود توطئه غرب و اسرائیل و برخی از کشورهای منطقه علیه سوریه، دولت این کشور با حمایت ایران اسلامی موفق به پاکسازی بخشهای زیادی از این کشور از وجود تروریست‌ها شد.

وی با اشاره به فرارسیدن روز ارتش، گفت: امام خمینی (ره) ۲۹ فروردین را روز ارتش نامگذاری کرد تا مردم از زحمات ارتش قدردانی کنند و این روز در سال 58 سرآغاز بر وحدت مردم و ارتش بود.

امام جمعه اهواز با تأکید بر وفاداری ارتش به انقلاب و امام و مردم، بیان کرد: ارتش موجب افزایش قدرت بازدارندگی ایران شده و از حمایت مردم ایران برخوردار است. صمیمیت میان مردم و ارتش و دیگر ارگان‌های نظامی باید روز به روز بیشتر شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار