والورده می‌گوید با توجه به بازی های پیش رو، تیمش باید مقابل سلتاویگو ریسک می کرد.
کد خبر: ۵۹۲۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ 18 April 2018

به گزارش تابناک : بارسلونا در هفته سی و سوم لالیگا مقابل میزبانش، سلتاویگو با نتیجه ۲-۲ متوقف شد. حالا برای کسب قهرمانی در لالیگا احتیاج به ۶ امتیاز دیگر دارد. ارنستو والورده ، سرمربی بارسلونا، که پس از پایان بازی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد، از نتیجه به دست آمده مقابل سلتاویگو راضی نیست.

به گزارش Marca، والورده صحبت‌هایش را اینگونه آغاز کرد و گفت:

از نتیجه راضی نیستیم؛ برای اینکه می‌خواستیم به پیروزی برسیم. معتقدم تیم بهتری نسبت به آن‌ها بودیم. زمانی که بازی ۲-۱ بود، در بهترین فرم خودمان قرار داشتیم تا اینکه ده نفره شدیم. آن‌ها باعث شدند ما عقب نشینی کنیم. پس از اخراج، ظرفیت این را نداشتیم به گونه‌ای حمله کنیم که باعث شویم آن‌ها کاملاً عقب بنشینند.

یک امتیاز دیگر به دست آوردیم و برای قهرمانی به دو پیروزی احتیاج داریم. سعی می‌کنیم این دو پیروزی را نیز به دست بیاوریم.

سیستم چرخشی؟

بار آخری که به اینجا (بالایدوس) آمدیم، در کوپا دل ری با سلتا بازی داشتیم. در آن بازی نیز تغییرات زیادی در ترکیب به وجود آوردیم. این بار نیز می‌دانستیم چه بازی‌هایی را پشت سر گذاشته‌ایم و چه بازی‌هایی پیش رو داریم. باید ریسک می‌کردیم.

بارسلونا در فینال کوپا دل ری به مصاف سویا خواهد رفت. والورده درباره اینکه آیا احتمال دارد هواداران بارسلونا حین پخش سرود ملی اسپانیا سوت بزنند، گفت:

ما همیشه به همه دنیا احترام می‌گذاریم. در جایگاهی که هستیم، برنامه‌مان این است که به سرود ملی احترام بگذاریم. می دانم که این بسیار مهم است؛ برای اینکه در یک فینال همراه با بیلبائو مقابل بارسلونا قرار گرفته‌ام. می دانم هرچه بیشتر صحبت کنید، شعله آتش را بیشتر می‌کنید. هرکسی حق دارد نظراتش را آزادانه بیان کند.

 

 

 

منبع : پارس فوتبال 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار