معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مرحله دوم آزمون پیشرفت تحصیلی در مدارس متوسطه اول این استان امروز با شرکت دانش آموزان پایه های هفتم، هشتم و نهم برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ 18 April 2018

به گزارش تابناک : رضا صابری تولایی روز سه شنبه افزود: 280 هزار نفر از دانش آموزان پایه های سه گانه متوسطه اول مدارس خراسان رضوی در این آزمون شرکت کردند. 
وی ادامه داد: آزمون پیشرفت تحصیلی به منظور ارتقا کیفیت آموزشی در دو مرحله طی سال تحصیلی برگزار می شود که مرحله نخست اول آن پارسال اجرا شد. بررسی میدانی در خصوص این آزمون و نیز نظرسنجیهای انجام شده با حضور همکاران فرهنگی و دانش آموزان نشانگر رضایت نسبی جامعه هدف از برگزاری آزمون و کیفیت خوب روند برگزاری آن است.
معاون اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: به اذعان معلمان و دانش آموزان این آزمون مفید و موثر برای آنان است که موجب یادآوری آموزه ها و بازخوانی مواد آموزشی می شود.
وی افزود: نتایج این آزمون ظرف 10 روز آینده اعلام خواهد شد ضمن اینکه جمع بندیها نشان می دهد برگزاری این آزمونها توانسته در سطح استان باعث افزایش شاخصهای آموزشی شود.
450 هزار نفر از مجموع یک میلیون و 200 هزار دانش آموز خراسان رضوی در مقطع متوسطه اول و دوم فنی و حرفه ای و کار و دانش مشغول تحصیل هستند.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار