مسوول کمیته داوران هیأت فوتبال استان قم خبر داد
مسوول کمیته داوران هیأت فوتبال استان قم از برگزاری نخستین دوره آموزشی این رشته ویژه داوران فوتسال در سال 1397 خبر داد.
کد خبر: ۵۹۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ 18 April 2018

 

به گزارش تابناک قم،حسین چراغیان اظهار کرد: برنامه‌های آموزشی امسال برای داوران فوتبال و فوتسال قم بسیار متنوع هستند و دوره ارتقاء درجه دو به یک فوتسال به عنوان نخستین دوره آموزشی سال جاری برای داوران فوتسال قم برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: کمیته و دپارتمان داوران هیأت فوتبال استان قم در نظر دارد دوره ارتقاء داوری درجه دو به یک فوتسال را در اردیبهشت ماه برگزار کند، بر همین اساس مدارک لازم برای شرکت در کلاس به تمام علاقمندان و واجدین شرایط حضور در این دوره اطلاع رسانی شده است.

مسوول کمیته داوران هیأت فوتبال استان قم افزود: تصویر شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، اسکن پشت و روی کارت درجه دو، تصویر کارت پایان خدمت یا گواهی اشتغال به تحصیل، دو قطعه عکس، معرفی نامه از هیأت استان و رزومه داوری در سال گذشته از جمله مدارک مورد نیاز به هنگام ثبت‌نام هستند.

وی با بیان اینکه سن شرکت کنندگان در دوره باید زیر 35 سال باشد، خاطرنشان کرد: داوران علاقمند و واجدین شرایط شرکت در این دوره باید اسکن تمامی مدارک مورد نیاز را بر روی CD ارائه کنند، ضمن اینکه باید از تاریخ دوره درجه دو دقیقا 24ماه گذشته باشد و گواهی سلامت از پزشک نیز ارائه شود، سن شرکت کنندگان زیر35سال باشد.

چراغیان با بیان اینکه این دوره داوری از روز نوزدهم اردیبهشت به مدت سه روز با حضور استاد سیستانی برگزار می‌شود، اضافه کرد: از این هفته رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های استان قم با رقابت مدعیان صعود به دسته بالاتر آغاز می‌شود و به همین منظور اسامی داوران قضاوت کننده در این بازی‌ها مشخص شد.

وی ابراز کرد: تیم‌های طوفان یزدانشهر، پاس، اکباتان، شمشاد، ایمان، آرمان، آریا نوین، ستارگان، الوند و سازه‌گستر در این دوره از مسابقات حضور دارند و بر اساس برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیأت فوتبال استان قم از روز پنجشنبه سی‌ام فروردین‌ماه رسما در ورزشگاه تختی قم آغاز می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار