جوان مددجوی کمیته امداد البرز میوه فروش دوره گردی است که سرپرستی برادر وخواهرش را برعهده دارد و بافعالیت حرفه ای در کیک بوکسینگ چندین مقام جهانی وکشوری را کسب کرده است.
کد خبر: ۵۹۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴ 18 April 2018

به گزارش تابناک : سهیل حداد، مددجوی تحت حمایت کمیته امداد البرز با بیان اینکه او و خواهر و برادرش مدت ۹ سال است که با فوت پدر تحت حمایت این نهاد قرار دارند گفت: یازده ساله بودم که پدرم به علت سکته قلبی از دنیا رفت و مادرم من و خواهر و برادرم را رها کرد و از آن روز تاکنون باحمایت های کمیته امداد و میوه فروشی در کنار خیایان مخارج خود و خواهر و برادر کوچکترم را تأمین می‌کنم.
وی با اشاره به اینکه با کمک کمیته امداد و حامیان طرح اکرام ایتام، تحصیلات خود را ادامه دادم افزود: هم اکنون در رشته کیک بوکسینگ و در وزن ۶۰ – کیلوگرم به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنم و در مسابقات کشوری و ترنمنت های بین المللی مدال‌های متعددی دریافت کردم.
حداد بابیان اینکه کمیته امداد برای اعزام به مسابقات بین المللی از من حمایت کرده است گفت: برنامه من برای آینده تأسیس و راه اندازی باشگاه ورزشی است و تصمیم دارم با دریافت تسهیلات از کمیته امداد به آرزوی خود جامه عمل بپوشانم.
وی افزود: هم اکنون با کمک مربّی و باشگاهی که در آن عضویت دارم برای شرکت در اردوی آماده سازی تیم ملّی آماده می‌شوم و امیدوارم بعنوان نفرات اصلی شانس حضور در این آوردگاه بین المللی را پیدا کنم.
مددجوی جوان تحت حمایت امداد گفت: تاکنون سه بار در قالب اردوهای جهادی بسیج به مناطق محروم سفر کرده‌ام و در حدتوان سعی می‌کنم به محرومان و کسانی که نسبت به من در شرایط سخت‌تری زندگی می‌کنند کمک کنم.
گفتنی است: کسب مدال نقره مسابقات کاپ آزاد آسیا رده نوجوانان در سال ۲۰۱۱ میلادی، کسب مدال طلای مسابقات جایزه بزرگ ترکیه، کسب مقام قهرمانی کشوری به همراه تیم تهران در سال ۹۶، کسب مقام قهرمانی ترنمنت بین المللی کشور آذربایجان، کسب مقام دوم انتخابی تیم ملّی موی تای و کسب عنوان با اخلاق‌ترین مبارز در چندین دوره از جمله افتخارات این ورزشکار است.َ

 

 

منبع : بازارکار 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار