استاندار خراسان رضوی:
استاندار خراسان رضوی گفت: حفظ ارتش برای استقلال کشور و دفاع در مقابل تهاجم دشمن یک اصل اساسی محسوب می شود.
کد خبر: ۵۹۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸ 18 April 2018

به گزارش تابناک رضوی، علیرضا رشیدیان صبح چهارشنبه در مراسم روز ارتش که در میدان ۱۵ خرداد مشهد برگزار شد اظهار کرد: یکی از یادگارهای امام (ره) روز ارتش جمهوری اسلامی است و حفظ ارتش برای این ملت و استقلال و دفاع در مقابل تهاجمات یک اصل اساسی محسوب می شود.

وی افزود: امروز نیروهای مسلح دارای ظرفیت توانمندی برای کمک به کشورهایی که از ایران درخواست کمک کرده اند، هستند و کسانی که در خیال باطل خود مدعی قدرت بودند از توان مقابله با ما عاجز مانده اند. دشمنان بدانند ما یک کل بهم پیوسته ایم و برای عزت، آبادانی و پیشرفت خود و تحقق منویات مقام معظم رهبری از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

استاندار خراسان رضوی گفت: مرزبانان ما برای حفظ امنیت لحظه ای تعلل نکرده اند و ملت ایران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای حفظ عزت و استقلال این ملت تحت راهبردهای تعیین شده حرکت می کنند. وجود نیروهای مسلح و ارتش قدرتمند آرامش بخش زندگی مردم ماست و ارتش در مقابل تهدیدات خارجی مقتدرانه ایستاده و نمی گذارد خواب های آشفته دشمنان تعبیر شود.

وی با اشاره به اینکه پیام روز ارتش اتحاد ملت و نیروهای مسلح تحت تدابیر و رهبری های فرمانده معظم کل قوا برای ایجاد امنیت و آرامش کشور است افزود: امروز ارتش قهرمان به پشتوانه تجارب دوران دفاع مقدس در حوزه تولیدات دفاعی و استفاده از ظرفیت دانشمندان علوم نظامی دارای ظرفیت مستشاری در منطقه است و متناسب با مقتضیات وتهدیدات واکنش های موثری و به موقعی را از خود نشان داده و به تناسب افزایش تهدیدات و تحولات، تجهیزات نظامی در داخل با اتکا به توانمندی های داخلی به قدرت نظامی روز و خودکفایی در این حوزه دست یافته است.

رشیدیان تاکید کرد: ما هر گز به دنبال جنگ افروزی نبوده ایم و با هیچ کشور غیر متخاصمی سر جنگ نداریم اما از هر گونه سلطه و سلطه پذیری بیزاریم و با همه توان در مقابل سلطه گری ها ایستادگی می کنیم.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار