تابناک چهارمحال وبختیاری- 5 فیلم کوتاه برتر و منتخب ایران چهارشنبه شب به صورت حرفه ای در سینما غدیر شهرکرد اکران شد.
کد خبر: ۵۹۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷ 19 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- برای نخستین بار با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، سینما هنر و تجربه و انجمن سینمای جوانان شهرکرد 5 فیلم کوتاه به شکل سینمای حرفه ای اکران شد.
در این اکران عمومی برای نخستین بار، برای فیلم کوتاه در چهارمحال و بختیاری نیز بلیت فروشی شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: اکران 5فیلم کوتاه منتخب ایران در قالب طرح نوروزی سینما در شهرکرد انجام شد.
جواد کارگران دهکردی افزود: این فیلمها در قالب طرح سینمای هنر و تجربه در سالن اصلی سینما غدیر شهرکرد به روی پرده رفت.
وی گفت:فیلم های وقت ناهار، هنوز نه ، روتوش ، حیوان و شب تولد، 5 فیلم برتری بودند که در شهرکرد اکران شد و نام شهرکرد در زمره شهرهای اکران حرفه ای فیلم کوتاه ایران قرار گرفت.
کارگران تصریح کرد: با اکران این 5فیلم برتر ایران فصل جدیدی در حوزه سینمای چهارمحال و بختیاری به خصوص در بخش فیلم کوتاه رقم خورد.
جلسه نقد و بررسی این 5 اثر در سالن شماره دو سینما غدیر شهرکرد با حضور فیلمسازان و هنرمندان رشته فیلمسازی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
هم اکنون ظرفیت سینماهای استان از 485 صندلی به یکهزار و 285 صندلی افزایش یافته است.
در 4سال گذشته تعدادی فیلم کوتاه، انیمیشن و مستند تولید شده از 4 عنوان دولت دهم به 27عنوان رسید و تولید فیلم کوتاه در استان 6 برابر شد.
بخشی از جشنواره بین المللی فجر در سال 96 به اکران و داوری فیلمهای کوتاه اختصاص یافت که با استقبال برخی از فیلمسازان مواجه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار