استاندار خراسان رضوی گفت: حمایت از کالای ایرانی باید تمام چرخه تولید تا مصرف را شامل شود.
کد خبر: ۵۹۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ 19 April 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ علیرضا رشیدیان صبح امروز در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار داشت: امروز حمایت از کالای ایرانی به مفهوم حمایت از کل چرخه تولید تا عرضه و صادرات است به گونه‌ای که تمامی این مسیر کنترل، نظارت و حمایت شود و تولیدات با نیاز بازارها مناسب‌سازی شده تا محصول نهایی با سلامت و کیفیت و شرایط مناسب در اختیار مصرف‌کننده داخلی و خارجی قرار گیرد.

رشیدیان گفت: این عملکرد در داخل اعتبار و اعتماد مردم و رشد اشتغال، رونق تولید و اقتصاد کشور را در پی دارد و در عرصه خارجی هم ضمن ارزآوری و سود برای کشور، حضور و نقش ما در اقتصاد منطقه‌ای و جهانی را پررنگ و با ثبات می‌کند.

وی با بیان اینکه امسال زمان مبارزه هوشمندانه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولیدات با کیفیت داخلی است، عنوان کرد: باید با اتحاد و همدلی و همراهی همه دستگاه‌ها اعم از اجرایی، قضایی و امنیتی برای مبارزه هوشمندانه با قاچاق وارد عمل شوند.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: روح اقدام موثر در این حوزه در افزایش اقدامات هوشمندانه و هماهنگی بین دستگاهی است و نیاز است امروز این فعالیت‌های منفک و جدا از هم، بهم پیوسته شده و در قالب شبکه‌ای قدرتمند مانع از نفوذ هر نوع قاچاقی اعم از کالا و ارز شود.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان، فعالیت‌های خود را علیه نظام محدود به موارد سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری نکرده‌اند گفت: آنان به این رسیدند که با هر یک از این دو شیوه به نتیجه‌ای نمی‌رسند از این رو با ترکیب این دو و عملکردی هوشمندانه وارد عمل شده‌اند.دشمنان ما به هیچ قاعده و قانونی پایبند نیستند و از هر اقدامی برای ضربه زدن به کشور و نظام ما بهره می‌گیرند که یکی از این حوزه‌ها اقتصاد است.

رشیدیان با بیان اینکه توانمندی‌های اقتصادی از جمله عواملی است که یک کشور را حفظ و قدرت می‌بخشد گفت: این مسئله از جمله مهمترین ظرفیت‌هایی است که می‌تواند رضایت و همراهی مردم و اقتدار کشور را در پی داشته باشد یا سبب نارضایتی شود.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار