مسئول گزینش نیروی دریایی ارتش در یزد:
ناخداسوم«سعید نصیری» مسئول دفتر نمایندگی و گزینش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان به همراه سرهنگ«علی شیبانی» به مناسبت روز ارتش از دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در یزد بازدید و از نزدیک با فعالیت این دفتر خبری آشنا شدند.
کد خبر: ۵۹۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳ 20 April 2018

ناخدا نصیری در این بازدید در نشستی چند ساعته پیرامون اهداف، ویژگی‌ها و ارزش‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران توضیحاتی ارائه کرد.

وی با بیان این‌که حفاظت و حراست از کیان مملکت مهمترین مأموریت ارتش است،‌ اظهار کرد: ارتشی بودن کاری سخت و حساس است که فقط به عشق و ایثار نیاز دارد.

نصیری با اشاره به اقدامات در دستور کار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود:‌بالا بردن توان دفاعی و جذب نخبگان از جمله برنامه‌های جدی در دستور کار ارتش در رده‌های مختلف است.

مسئول دفتر نمایندگی و گزینش نیروی دریایی ارتش در استان یزد با بیان این‌که تحقق فرامین مقام معظم رهبری یکی دیگر از اولویت‌های ارتش است،‌گفت:‌ با توجه به حساسیت و اهمیت تأمین قطعات دریایی،‌ قطعه‌سازی در دستور کار ویژه نیروی دریایی ارتش قرار گرفته است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی ارتشی‌ها، تصریح کرد: ارتشی‌ها انسان‌های قانع و پرتلاش هستند.

ناخدا نصیری انجام صحیح و کامل مأموریت تعیین شده را تنها عامل خوشحالی ارتشی‌ها در امور محوله دانست و بیان کرد: احساس مسئولیت در قبال کشور و این که باید از جان گذشت برای حفظ کشور، یکی از ویژگی رفتاری و کاری ارتشی‌هاست.

سرهنگ«علی شیبانی» ادامه داد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان یزد سعی دارد با بیان رشادت‌ها و ایثارگری‌های ارتشی‌ها در هشت سال دفاع مقدس بتواند هر چند کوچک بخشی از روحیه و خصوصیات رفتاری جان برکفان ارتشی را به نسل امروز منتقل کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار