امام جمعه موقت شیراز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به نوسانات نرخ دلارگفت: میزان فروش نفت و میعانات گازی نشان می دهد ما درآمد ارزی داریم بنابراین ما مشکل ارزی و کمبود نداریم و این‌ مشکلات نشانه توطئه بیگانگان است.
کد خبر: ۵۹۳۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 21 April 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا:حجت‌الاسلام محمدحسن مرادی افزود: ایران درحال حاضر به طور متوسط روزانه دومیلیون بشکه نفت به ارزش میانگین 70دلار صادر می‌کند که سالانه درآمدی بالغ بر 60میلیارد دلار حاصل می‌کند که با احتساب درآمد حاصل از میعانات گازی سالانه 100هزار میلیارد دلار درآمد دارد.
وی همچنین با یادآوری روز ارتش عنوان کرد:ارتشیان ستون‌های استوار امنیت و مایه عزت و افتخار و سربلندی میهن اسلامی‌اند و اقتدار خود را در رژه روز ارتش به جهان نشان دادند.
مرادی با بیان اینکه ارتش دلاور در طول دفاع مقدس به‌خصوص در پنج عملیات، مجموعاً 5000کیلومتر را در فرصتی محدود آزاد کرد،گفت: ارتش در دفاع مقدس 48هزار شهید، 210هزار جانباز و مجروح و 25هزار آزاده سرافراز تقدیم میهن اسلامی کرد و حضور پرنشاط نیرو‌های مسلح همواره در همه میدان ها دیده شده است.
وی همچنین سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس در پنجم اردیبهشت‌ را یادآور شد و گفت: این رویداد نمونه‌ای از امدادهای غیبی الهی است که طی آن پوزه استکبار به خاک مالیده شد.
امام جمعه موقت شیراز ضمن گرامیداشت روز پاسدار گفت: ایثار و فداکاری‌های سپاه در اوایل انقلاب، عملکرد سپاه را برای ما روشن می کند و تقدیم 23هزارشهید در طول دفاع مقدس در رده‌های مختلف و گسیل دومیلیون نفربار انسان به سمت جبهه، نشان‌ دهنده چگونگی ایجاد امنیت در کشور است.
حجت‌الاسلام مرادی بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم‌اکنون در سوریه شهید می‌دهد، فعالیت فرهنگی سپاهیان در حلقه‌های صالحین و فعالیت‌های اقتصادی آنان برای تحقق اقتصاد مقاومتی توسط قرارگاه خاتم الانبیا همواره بیانگر خدمات این نیروی نظامی است که جایگاه عظیم و فداکارانه سپاه پاسداران را تبیین می‌کند.
وی اظهار داشت: دشمن دو نیمه دارد؛ یکی ظاهر و دیگری پنهان است و سپاه در نیمه پنهان به جایگاه ذهن‌خوانی رسیده است و پیش از رخ دادن هر توطئه می‌داند امریکا، انگلیس و دیگر دشمنان چه افکاری دارند و خود را برای همه مشکلات آماده کرده است.
امام جمعه موقت شیراز حمله امریکا و متحدانش را به برخی مواضع در سوریه، نشانه ضعف آنان خواند و گفت: این حمله بعد نظامی نداشت و صرفاً برای باج‌ گیری از عربستان ترتیب داده شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود،‌ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع) و فرارسیدن ماه شعبان با استناد به حدیثی از امام سوم شیعیان بر ضرورت تقوای الهی، بی‌اعتنایی به دنیا، و توجه به اضمحلال زیبایی‌ها و خوشی‌های زودگذر تأکید کرد.
حجت‌الاسلام مرادی افزود: احسان به پدر و مادر، صله رحم، اخلاق‌گرایی، صدقه‌دادن، کمک به مستضعف، درود فرستادن بر پیامبر (ص) و روزه در ماه شعبان درزمره خوشه‌های پربرکت این ماه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار