مظلومی گفت: درست است که استقلال با شفر نتایج خوبی گرفته است، ولی باید بدانیم استقلال دوباره شفر را سر زبان‌ها آورد و از تیم‌های مختلف خواهان پیدا کرده است. شفر همین الان هم باید مدیون استقلال باشد، چون چند سال بیکار بود و با همین استقلال دوباره در راس مربیانی آمد که تیم‌های مختلف خواهان حضور در تیم شان هستند.
کد خبر: ۵۹۳۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ 21 April 2018

به گزارش تابناک : پرویز مظلومی در مورد شرایط تیم‌های ایرانی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ما فقط نباید به صعود راضی باشیم. سال‌های گذشته تیم‌ها صعود می‌کردند و جزو چهار تیم هم می‌رفتند، ولی حذف می‌شدند. الان باید تمام تمرکز این سه تیم برای قهرمانی در آسیا باشد.

وی ادامه داد: از همین حالا همه باید دست به دست هم بدهیم که تا یک موفقیت بزرگ به دست بیاوریم از وزارت ورزش گرفته تا اصحاب رسانه همه باید کمک کنند، تیم‌ها از همه نظر تقویت شوند تا بار دیگر بعد از مدت‌ها بر بام قله قاره کهن بایستیم. تاکید می‌کنم که تقویت این سه تیم در مراحل بعد باید جزو اولویت اصلی فوتبال ایران باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با تقابل دو تیم ایرانی یعنی ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: از یک طرف واقعا تاسف خوردم دو تیم ایرانی در این مرحله بهم برخورد کردند و از طرف دیگر باعث مباهات و نکته مثبتی است که این دو تیم استقلال و ذوب‌آهن با هم مصاف خواهند کرد، اینکه ما قطعا شاهد حضور یک تیم ایرانی در مرحله یک چهارم نهایی خواهیم بود.

مظلومی ادامه داد: این دو تیم شناخت کافی از هم دارند و امسال هم در لیگ دو بار مقابل هم بازی کردند و با اطلاعات کافی از هم به میدان می‌روند. این بازی می‌تواند یک بازی جذاب باشد، چون هر دو بازی در کشور خودمان برگزار می‌شود، ولی با این حال من شانس استقلال را برای پیروزی در این بازی بیشتر می‌دانم با توجه به بازی‌هایی که از این تیم شاهد هستیم و باید بدانیم که استقلال از چه گروهی صعود کرد تیم‌هایی در آن گروه حضور داشتند که به گروه مرگ معروف بود.

وی در رابطه با اینکه واقعا توقع زیادی نیست که تیم‌های ایرانی قهرمان آسیا شوند، گفت: همانطور که گفتم باید همه دست به دست هم بدهند تا ما قهرمان آسیا شویم. تیم‌های ایرانی همینطوری به سختی تا مراحل بالا پیش می‌روند. باید سرمایه گذاری‌های بیهوده را کنار بگذاریم، تیم‌های دیگه دو تا بازیکن خوب به تیم‌هایشان اضافه می‌کنند و همان دو بازیکن تاثیرگذاری زیاد دارند و بازی را برای تیم هایشان در می‌آورند. 

پیشکسوت استقلال افزود: من تجربه حضور در رقابت‌های آسیایی را دارم در این مراحل حاضر بودم، اما موفق نشدیم، چون مهم‌ترین مسئله برای موفقیت بودجه است. اگر واقعا می‌خواهیم در آسیا آقایی کنیم، باید تمام مسئولان تمام تلاش خود را در این زمینه برای موفقیت باشگاه‌هایمان به خصوص سه تیم استقلال، پرسپولیس و ذوب‌آهن انجام دهند تا به نتیجه لازم و حتی قهرمانی در این رقابت‌ها برسیم.

مظلومی همچنین درباره تمدید قرارداد شفر اظهار داشت: من بارها گفته ام که آدم باید به جیبش نگاه کند. همه ما یعنی از خود من که پیشکسوت باشگاه استقلال هستم گرفته تا هواداران خواهان ادامه همکاری شفر با باشگاه هستیم، اما این وسط خود شفر باید سطح توقعش را پایین بیاورد. تنها موضوع تمدید قرارداد با شفر نیست، بلکه دستیاران این مربی آلمانی هم هستند دلار هم که روز به روز افزایش پیدا می‌کند و باشگاه چطور می‌تواند هزینه سرمربی، دستیاران و حتی خانه و... را تامین کند؟

وی گفت: درست است که استقلال با شفر نتایج خوبی گرفته است، ولی باید بدانیم استقلال دوباره شفر را سر زبان‌ها آورد و از تیم‌های مختلف خواهان پیدا کرده است. شفر همین الان هم باید مدیون استقلال باشد، چون چند سال بیکار بود و با همین استقلال دوباره در راس مربیانی آمد که تیم‌های مختلف خواهان حضور در تیم شان هستند. به نظر من باید تعاملی این وسط صورت بگیرد تا هم استقلال این وسط ضرر نکند و خواسته هواداران که ماندن شفر در این تیم است، تحقق یابد.

 

پیشکسوت استقلال در پایان درباره رقابت فشرده سه تیم ذوب آهن، استقلال و سایپا برای نایب قهرمانی در لیگ برتر هم اظهار داشت: به نظر من بازی های باقیمانده سایپا نسبت به دو رقیب دیگرش خیلی راحت تر است و بازی با تیم‌های میانه جدول خیلی راحت تر است تا تیم هایی که برای بقا می‌جنگند. استقلال دو بازی خیلی سخت با پیکان و سپاهان دارد ولی امیدوارم استقلال مثل سال گذشته نایب قهرمان لیگ شود، ولی این را بدانید که استقلال صددرصد سال بعد جزو مدعیان قهرمانی خواهد بود.

 

 

منبع :ساعت 24

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار