مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: تکریم مقام ارزشمند کارگران که موتور اصلی تحقق شعار سال هستند، مهم‌ترین هدف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هفته کار و کارگر است.
کد خبر: ۵۹۳۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 21 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حفیظ‌الله فاضلی امروز در اولین جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی راهگشای بسیاری از مشکلات اقتصادی و اشتغال است، اظهار کرد: حضور مدیران در بطن جامعه و قرار گرفتن در بین مردم موجب آشنایی با مشکلات و ارائه راهکار برای حل مشکلات آن‌ها می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته کار و کارگر، افزود: تکریم مقام ارزشمند کارگران که موتور اصلی تحقق شعار سال هستند، مهم‌ترین هدف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و تمامی دستگاه‌های مربوطه باید برای اجرای هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های این هفته تلاش کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در پایان با تأکید بر اینکه کارگران نقش اول اقتصاد و اشتغال در کشور هستند، گفت: تمام دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در چهارمحال و بختیاری بایستی در سال جدید پلی برای حل مشکلات مردم باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار