رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی گفت: اگر استانداری و سایر گزینه‌ها برای حمایت از پدیده در فصل آتی ورود نکنند، هیئت فوتبال خراسان‌رضوی راساً به این مسئله ورود می‌کند.
کد خبر: ۵۹۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ 21 April 2018

به گزارش تابناک : محمدمهدی برادران اظهار داشت: شهرآورد فردای میان تیم‌های پدیده و مشکی‌پوشان است و بازی نیز به صورت رایگان برای حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

برادران ادامه داد: باید از تربیت بدنی آستان قدس رضوی تشکر ویژه داشته باشیم زیرا دو باشگاه ما اعلام کرده بودند که بازی در ثامن برگزار شود اما متولیان ورزشگاه امام رضا(ع) اعلام کردند در صورت رایگان برگزار شدن بازی حاضر هستند این دیدار را برگزار کنند.

رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی تصریح کرد: آستان قدس رضوی این بستر را مهیا کرد تا دیدار در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شود؛ بازی قبلی سایپا و مشکی‌پوشان نیز به درخواست خود باشگاه مشکی‌پوشان در ورزشگاه ثامن‌الائمه برگزار شد.

برادران ادامه داد: استنباط کادر فنی مشکی‌پوشان این بود که بازی در ثامن شاید به‌نفع این تیم باشد و آستان قدس مشکلی با برگزاری دیدار در ورزشگاه امام رضا(ع) نداشت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ایام شعبانیه، برنامه‌های فرهنگی و جانبی برای بین دو نیمه بازی تدارک دیده شده است و باید از هواداران دو تیم نیز تشکر ویژه کرد که در طول بازی‌هایی که در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد مسائل فرهنگی را رعایت کرده‌اند.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی بیان کرد: هنوز از کمک‌هایی که قرار بوده به تیم پدیده شود خبری نیست؛ کمک مسئولان استانی گرچه دیر اقدام کردند را ارج می‌گذاریم و اگر کمک‌ها زودتر صورت می‌گرفت امکان نتیجه‌گیری بهتر نیز بود. با واگذاری سهمیه پدیده موافق نیستیم و آخرین گزینه نیز این است که اگر از سمت استانداری و سایر اسپانسرها بتوانیم تیم را حمایت کنیم این مهم را صورت می‌دهیم و در غیر این صورت تا زمان اعلام حمایت اسپانسرها، هیئت فوتبال خراسان‌رضوی در این زمینه ورود می‌کند.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار