رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت: نمایندگان فدراسیون جهانی برای بازدید از ظرفیت ها و امکانات جودو استان در قالب یک تور آموزشی به مشهد سفر کردند.
کد خبر: ۵۹۳۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ 21 April 2018

به گزارش تابناک : حسین محمودی جمعه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: میکلوس انگورای قهرمانان با سابقه رقابت های جودو جهان و المپیک از کشورهای فرانسه و نیکلاس مسنر مجارستانی مدرس رسمی فدراسیون جهانی ظهر امروز جمعه ۳۱ فروردین با همراهی هیاتی شامل دبیر و جمعی از مسوولان فدراسیون جودوی کشور در قالب یک تور آموزشی بین المللی به مشهد سفر کردند.

وی افزود: این تور در ایران از هفته گذشته آغاز شده و نمایندگان فدراسیون جهانی پس از سفر به شهرهای کرج، اسلامشهر، اصفهان و شیراز به مشهد آمده اند تا پس از ۲ روز بازدید از ظرفیت های جودو خراسان رضوی، در ادامه سفر خود به بجنورد، اسفراین، نور و تهران بروند.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی با اشاره به رقابت های جودو قهرمانی  نونهالان استان در سالن مهران مشهد، گفت: نمایندگان فدراسیون جهانی جودو در اولین برنامه خود در این تور آموزشی از رقابت های امروز دیدن کردند.

وی ادامه داد: این مسابقات با حضور ۴۰۰ جودوکار از سراسر استان و در قالب ۲ گروه " الف و ب" برگزار شد که علاوه بر قضاوت داوران بانو و آقا استان، امکان حضور خانواده های ورزشکاران نیز برای تماشای این رقابت ها در سالن مهران فراهم شده بود.

محمودی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای حداکثر استفاده فنی قهرمانان، مربیان و داوران استان از ظرفیت های این تور آموزشی، عنوان کرد: در همین راستا عصر جمعه در خلال برگزاری مسابقات نونهالان استان یک کارگاه آموزشی فنی مرور تکنیک توسط مسعود حاجی آخوندزاده جودوکار باسابقه مشهدی تیم ملی و نمایندگان فدراسیون جهانی برگزار شد که مورد استقبال ورزشکاران قرار گرفت.

وی گفت: تلاش می کنیم در ادامه سفر نمایندگان فدراسیون جهانی به مشهد، دیگر ظرفیت های ورزشی و جاذبه های فرهنگی و اجتماعی خراسان رضوی را به عنوان مهد جودو کشور معرفی کنیم که با توجه به حضور تیم تصویر بردار و برنامه ساز بین المللی از کشور اسپانیا، همراه این گروه، فرصت رسانه ای خوبی برای این منظور فراهم است. بازدید از امکانات سخت افزاری مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی، آرامگاه فردوسی، حضور در گود چوخه این منطقه، موزه حرم مطهر برنامه هایی است که برای فردا هماهنگ شده است.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار