استاندار خراسان‌رضوی از پیگیری مسائل مرتبط با اشتغال فرزندان جانبازان و ایثارگران خراسان‌رضوی خبر داد.
کد خبر: ۵۹۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ 21 April 2018

به گزارش تابناک : علی‌رضا رشیدیان صبح امروز در دیدار با جانبازان و ایثارگران استان خراسان رضوی اظهار داشت: یکی از مسائل حائز اهمیت خانواده‌های شهدا، اشتغال‌زایی فرزندان آن‌هاست که به همین علت، کارگروهی تشکیل می‌شود.

وی تصریح کرد: استان در حوزه صنعت، کشاورزی و خدمات ظرفیت‌های بسیاری دارد، ضمن این که تسهیلاتی برای این مردم در بخش‌های مختلف این حوزه‌ها وجود داشته که می‌خواهیم شهروندان از فرصت‌های رخ داده به نفع خود استفاده کنند.

استاندار خراسان‌رضوی ادامه داد: یکی از اهداف و شعارهای نظام اسلامی وجود آرامش، امنیت و توسعه در کشور است، بنابراین ما نیز امروز به عنوان میراث‌داران آنها، تلاش می‌کنیم در اعتلای نظام اسلامی نقش موثری داشته باشیم.

وی گفت: با وجود اتفاقات رخ داده برای خانواده‌های جانبازان، این افراد با صبر و بردباری مسیر زندگی خود را ادامه می‌دهند، آن‌ها با وجود مشکلات موجود در زندگی خود، به درستی از یادگاران دوران دفاع مقدس پرستاری می‌کنند.

رشیدیان اظهار داشت: جانبازان نیز هنوز پابرجا و مصمم بر پیمان خود با شهدا هستند و از این راه طویل خسته نمی‌شوند و برنمی‌گردند.

استاندار خراسان‌رضوی افزود: ما و تمامی دست‌اندرکاران برای رفع مشکلات خانواده‌های شهدا و جانبازان تلاش می‌کنیم، به همین علت مشاوری در ستاد استانداری خراسان رضوی تعیین شده که این مسائل با اهتمام بیشتری صورت گیرد.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار