سفیر پادشاهی اسپانیا در سفر به جزیره کیش با هدف توسعه روابط اقتصادی و گردشگری با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۹۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ 21 April 2018

به گزارش تابناک : در این دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص ایجاد زمینه‌های مشترک برای تبادل گردشگر و بررسی راهکارهای توسعه روابط اقتصادی و گردشگری با سفیر اسپانیا گفت‌وگو کرد.

ایجاد خط پروازی مستقیم بین جزیره کیش و اسپانیا از دیگر موارد مطرح‌شده در دیدار انصاری لاری با ادواردو لوپزبوسکتس بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین با تشریح ظرفیت‌های جزیره کیش در خصوص تردد گردشگران خارجی بدون ویزا، معافیت‌های مالیاتی و گمرکی و تسهیلات قانونی برای سرمایه‌گذاران خارجی، از آمادگی برای تعامل نزدیک در حوزه‌های گردشگری و اقتصادی خبرداد.

انصاری لاری در این نشست با اشاره به سابقه درخشان کشور اسپانیا در صنعت توریستم، بر لزوم بهره‌گیری از تجارب موفق این کشور با تعامل بیشتر دو طرف در زمینه‌های آموزشی تأکید کرد.

همچنین سفیر اسپانیا نیز در خصوص حضور دائمی فعالان بخش خصوصی کیش در نمایشگاه فیتور اسپانیا و حضور فعالان گردشگری اسپانیا در نمایشگاه‌های جزیره کیش ابراز علاقه‌مندی کرد.

ادواردو لوپز بوسکتس همچنین در این نشست، آمادگی بخش خصوصی این کشور را برای ایجاد هتل‌های زنجیره‌ای در جزیره کیش اعلام کرد.

سفیر پادشاهی اسپانیا در تهران نیز خواستار تعامل برای حضور دائمی بخش خصوصی جزیره کیش در نمایشگاه فیتور اسپانیا شد و همچنین از حضور فعالان گردشگری اسپانیا در نمایشگاه‌های کیش خبر داد.

سفیر پادشاهی اسپانیا در ادامه سفر دو روزه خود به جزیره کیش با معاونان گردشگری و اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

سفیر اسپانیا از تعدادی از کارخانه‌های صنعتی، چند طرح و پروژه گردشگری، خانه بومیان، اسکله 35 هزار تنی و ترمینال در حال احداث فرودگاه کیش بازدید کرد.

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار