مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه بین‌المللی شهید آیت الله صدوقی یزد، با اشاره به این‌که در سال گذشته بالغ بر هفت هزار نشست و برخاست هواپیما در این فرودگاه انجام شده است، گفت: ترمینال کارگو لازمه پروازهای تجاری فرودگاه بین المللی یزد است .
کد خبر: ۵۹۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳ 21 April 2018

«محمدجواد ادیب‌دوست» با اشاره به این‌که جابه‌جایی مسافر از جمله وظایف شرکت فرودگاه‌ها است، اظهار کرد: در راستای انجام این وظیفه و بر اساس آمار ارائه شده در سال گذشته 764 هزار و 214 مسافر پذیرش و اعزام شدند .

وی با بیان این‌که هفت هزار و 486 نشست و برخاست هواپیما در سال 96 در این فرودگاه انجام شده است، افزود: از این تعداد نشست و برخاست انجام شده، 6 هزار و 291 پرواز مسافری بوده است .

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی یزد، در ادامه آمار جابه‌جایی مسافران داخلی را در سال گذشته 732 هزار و 475 مسافر عنوان کرد و گفت: در این مدت ذکر شده 31 هزار و 739 مسافر نیز به وسیله نشست و برخاست‌های خارجی جابه جا شدند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت حمل و نقل هوایی در توسعه صنعت گردشگری استان اشاره کرد و افزود: در دستور کار است تا با برنامه‌ریزی در زمینه پروازهای خارجی گرجستان، دبی، باکو و آنتالیا نیز به مقاصد پروازی این فرودگاه اضافه شوند .

ادیب دوست، با بیان این‌که افزایش پروازها در ماه‌های آینده به مقاصد تهران، مشهد، کیش و اهواز از برنامه‌های در دست اجرا است، اظهار کرد: برقراری نشست و برخاست‌ها به مقاصد زاهدان، شیراز و شمال کشور از دیگر برنامه‌های فرودگاه بین المللی یزد می‌باشد .

وی افزود: در حال حاضر از فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد، پرواز به سمت مقاصد تهران، مشهد اهواز، بندرعباس، کیش و بغداد برقرار است .

این مقام مسئول در پایان در مورد برقراری نشست و برخاست‌های تجاری خاطرنشان کرد: فرودگاه بین المللی یزد فاقد سوله و انبار بارهای تجاری و به اصطلاح ترمینال کارگو می‌باشد

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار