پروانه صفری در گفتگو با تابناک:
مدیر روابط عمومی هواشناسی استان گفت:هوای استان امروز، نیمه ابری و غبارآلود در بعضی ساعات ابری بخصوص در نواحی شرقی با وزش باد شدید، در برخی نقاط همراه با رگبار پراکنده باران خواهد بود.
کد خبر: ۵۹۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ 21 April 2018

پروانه صفری در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: طی ساعات آینده، هوای غبارآلود از سمت نوار مرزی به سوی مناطق مرکزی و شرقی استان حرکت کرده و بتدریج از جو استان خارج خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد:در روز یکشنبه (فردا) با مهیا شدن مجدد شرایط برای تشکیل هسته های غبارآلود در سطح منطقه (عراق و سوریه) ممکن است مجدداً هوای استان بویژه در مناطق مرزی غبارآلود گردد.

مدیر روابط عمومی هواشناسی استان اظهار داشت:در روزهای یکشنبه و دوشنبه، با تشدید شرایط ناپایدار، علاوه بر کاهش دمای روزانه، به تناوب شاهد بارندگی همراه با رعدوبرق در سطح استان خواهیم بود.

صفری تصریح کرد:بارش که در نواحی شمال غرب (اورامانات) و غربی استان از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص در مناطق یادشده با آبگرفتگی معابر عمومی و احتمالاً رگبار تگرگ نیز همراه خواهد شد.

وی ابراز داشت:در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، به استثنای کاهش نسبی دمای شبانه که ممکن است در اوایل روز سه شنبه، با تشکیل مه صبحگاهی نیز همراه گردد؛ پدیده قابل توجه دیگری برای سطح استان پیش بینی نمی شود.

مدیر روابط عمومی هواشناسی استان افزود:اما طی روزهای پنجشنبه تا شنبه هفته آینده، با گذر موج ناپایدار دیگری از جو منطقه، مجدداً و در بعضی ساعات، شاهد بارندگی در سطح استان خواهیم بود. احتمال بارش در روزهای جمعه و شنبه بیشتر به نظر می رسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار