رئیس مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه با اشاره به تعداد شهدای روحانی هشت سال جنگ تحمیلی گفت: این قشر بیش از ۴ هزار شهید را تقدیم انقلاب و دفاع مقدس کرده، همچنین آمار جانبازان روحانی بیش از ۲ هزار نفر هستند.
کد خبر: ۵۹۳۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴ 21 April 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمود ملک‌دار در دیدار جمعی از طلاب و روحانیون جانباز حوزه علمیه قم با آیت‌الله نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) اظهار داشت: یکی از افتخارات حوزه علمیه در صحنه بودن و پیش‌قدم بودن در همه عرصه‌های جهاد و شهادت، علم و رسیدگی به امور مردم بوده و هست.

وی با اشاره به جان‌فشانی و ایثارگری‌های جانبازان در عرصه جهاد گفت: طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه در تاریخ انقلاب اسلامی نیز این وظیفه را انجام داده و درصحنه‌های جنگ نیز به‌عنوان رزمنده و مبلغ در جبهه‌ها حضور داشتند.

رئیس مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه در پشت جبهه‌های حق علیه باطل نیز مردم را در نبرد با دشمن بسیج می‌کرد که این امر حکایت از میزان رشادت‌ها و ایثارگری این عزیزان دارد.

ملک داربا اشاره به تعداد شهدای روحانی هشت سال جنگ تحمیلی ابراز کرد: این قشر بیش از 4 هزار شهید را تقدیم انقلاب و دفاع مقدس کرده است، همچنین آمار جانبازان روحانی بیش از 2 هزار نفر هستند و استان قم نیز بالای 120 روحانی جانباز دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار