وزیر علوم دولت نهم با اشاره به اینکه مسائلی که احمدی‌نژاد مطرح می‌کند بیشتر در دفاع از دونفر محکوم دادگاه است تا منافع کل ملت، گفت: احمدی‌نژاد منافع دو نفر را به منافع ملت ارجحیت داد.
کد خبر: ۵۹۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱ 21 April 2018

محمد‌مهدی زاهدی  اظهار‌داشت: در بیانیه‌ای که 43 نفر از اعضای دولت و نهم دادیم هم به شرایط فعلی کشور و هم به عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم پرداختیم و هم درباره مسائلی که این روزها توسط آقای احمدی‌نژاد در فضای مجازی منتشر می‌شود صحبت کردیم.

وزیر علوم دولت نهم با ابراز اینکه "به هر دو موضوع نقد جدی داشتیم" گفت: در رویکرد احمدی‌نژاد هم بیان کردیم که این‌گونه موضع‌گیری‌ها تضعیف نظام را به‌دنبال دارد و دشمن از این روند استفاده می‌کند و جایز نیست این سخنان از زبان آقای احمدی‌نژاد مطرح شود.

زاهدی با بیان اینکه "عملکرد دولت فعلی را هم در حوزه سیاسی و هم اقتصادی و فرهنگی نقد کردیم" افزود: تحصن احمدی‌نژاد در امامزاده صالح هم جالب نیست و اگر حرف حقی هست باید از مجاری قانونی آن را دنبال کرد.

وزیر علوم دولت نهم با اشاره به اینکه مسائلی که احمدی‌نژاد مطرح می‌کند بیشتر در دفاع از 2 نفر محکوم دادگاه است تا منافع کل ملت، خاطر‌نشان کرد: احمدی‌نژاد باید در رفتار و گفتار خود تجدید‌نظر کرده و آرامش را به کشور برگرداند. با شناختی که از آقای احمدی‌نژاد داریم این کارها به‌ضرر اوست و به هر حال مردم قضاوت می‌کنند و می‌بینند که آیا منافع دو نفر بر منافع ملت ارجحیت دارد.

زاهدی تصریح کرد: احمدی‌نژاد باید بداند که دشمن و بیگانگان هم از صحبت‌های او علیه نظام سوءاستفاده می‌کنند و اگر خودش هم نخواهد اما ضدانقلاب از این اظهارات علیه نظام استفاده کرده و به‌مصلحت کشور نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار