پدیده و مشکی‌پوشان امروز در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که دیدار آن‌ها حساسیت چندان بالایی ندارد.
کد خبر: ۵۹۴۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ 22 April 2018

به گزارش تابناک : هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری دیدارهای همزمان در شهرهای مختلف کشور دنبال می‌شود و در مشهد نیز دو تیم فوتبال مشکی‌پوشان و پدیده در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف یکدیگر خواهند رفت که شهرآورد فوتبال مشهد محسوب می‌شود.

این دو تیم در حالی باید به مصاف یکدیگر بروند که هر دو جزو تیم‌های نیمه پائین جدول محسوب می‌شوند البته با این تفاوت که سقوط مشکی‌پوشان به رقابت‌های فصل آتی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور نهایی شده و پدیده نیز با برتری مقابل تیم فوتبال نفت تهران به عنوان رقیب و مدعی جدی سقوط موفق شد خود را در جدول بالا بیاورد.

پدیده پس از پیروزی برابر شاگردان هومن افاضلی در نفت تهران، اوضاع بهتری پیدا کرده و تقریباً می‌توان عنوان کرد که خود را از منطقه سقوط دور کرده است اما بازهم با این حال نباید بازی‌های آتی خود را جدی نگیرد و باید از دو بازی آتی خود به حداقل امتیازات دست پیدا کند تا حضور و بقای این تیم قطعی باشد هرچند که با توجه به اختلاف 5 امتیازی با نفت تهران، پدیده شانس بسیار بالایی برای بقا در لیگ برتر دارد.

در روزهای گذشته اخبار متفاوتی در مورد حضور و یا عدم حضور تیم پدیده و یا در واقع سهمیه این تیم در رقابت‌های فصل آتی لیگ برتر به گوش می‌رسید اما در نهایت گویا قرار است قطعاً سهمیه تیم در استان خراسان رضوی باقی بماند و قول‌های مساعدی نیز در این زمینه داده شده است.

فوتبال مشهد امسال نیز مانند دو سال اخیر با دو نماینده در لیگ برتر حضور پیدا کرده بود اما در نهایت یکی از دو تیم یعنی مشکی‌پوشان سقوط کرد و اینک پدیده تمام امید مشهدی‌ها برای فصل آتی است.

دیدار امروز این دو تیم هیچ حساسیتی از نظر جدولی به آن معنا که دو تیم خود را به آب و آتش بزنند ندارد؛ پدیده ترجیح می‌دهد در این دیدار صرفاً بازنده نباشد و حداقل یک امتیاز را کسب کند و مشکی‌پوشان هم شاید انگیزه آن چنانی برای این دیدار نداشته باشد زیرا این تیم حتی دیگر امکان ارتقای رتبه خود را نیز ندارد و از مدتها قبل سقوط کرده است.

بازی‌های اخیر دو تیم نیز شاید بیانگر این باشد که بازی چندان خوبی را شاهد نباشیم، مشکی‌پوشان در بازی‌های اخیر خود با دیدارهای پرگل شکست خورده است؛ شاید تنها نکته‌ای که مقداری برای این دیدار جاذبه ایجاد کند، بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) باشد.

دیدار تیم‌های فوتبال پدیده و مشکی‌پوشان امروز ساعت 18 در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار می‌شود.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار