مسؤول كميته جوانان و استعداديابي، دبير هیأت و مسوول روابط عمومي هیأت فوتبال استان قم از مسؤوليت خود در اين هیأت ورزشي استعفا كردند.
کد خبر: ۵۹۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱ 23 April 2018

به گزارش تابناک قم، هیأت فوتبال استان قم دومین دوره چهار ساله فعالیت خود به ریاست کریم بهرامی را تجربه می‌کند و بهرامی بر اساس نتایج انتخابات جنجالی اسفند ماه سال 1395 تا سال 1399 در مسؤولیت ریاست این رشته ورزشی پرمخاطب‌ حضور خواهد داشت.

اما در سال‌هایی که بهرامی مسؤولیت ریاست هیأت فوتبال استان قم را بر عهده داشته تغییر و تحولات فراوانی در این هیأت ورزشی به دلایل مختلف رخ داده، برخی تحولات با نظر مستقیم رئیس هیأت صورت گرفته و تعدادی از تغییرات نیز با توجه به اتفاقات و تصمیم برخی اعضاء مبنی بر استعفا انجام پذیرفته است.

 حواشی و چالش‌های هیأت فوتبال قم با عملکرد ضعیف صبا

اخیرا که هیأت فوتبال استان قم به واسطه مسائل مربوط به تیم فوتبال صبای قم و عملکرد ضعیف این تیم در فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور درگیر برخی حواشی و چالش‌ها شده، چند تغییر دیگر در هیأت فوتبال قم با استعفای دبیر، مسوول روابط عمومی و مسوول کمیته جوانان و استعدادیابی انجام پذیرفت.

در این تغییرات، مهدی عمویی مسؤول کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت فوتبال قم، محمد چهرقانی مسؤول روابط عمومی و اصغر زرگر دبیر هیأت فوتبال قم از مسؤولیت‌های خود کناره‌گیری کردند و به جای آنها افراد جدیدی در این مسوؤولیت‌ها با ابلاغ رئیس هیأت فوتبال قم فعال شدند.

بر این اساس رضا سپاهی که پیش از این نیز مسؤولیت روابط عمومی هیأت فوتبال قم را عهده‌دار بود و مقطعی از این هیأت جدا شده بود بار دیگر به مسوولیت خود بازگشت و سرپرست روابط عمومی شد، ضمن اینکه علی احمدی دبیر سابق این هیأت یک بار دیگر مسوولیت دبیری هیأت را پذیرفت.

 ماجرای استعفای احمدی از دبیری هیأت فوتبال قم

نکته جالب توجه و تعجب برانگیز این تغییر و تحولات به بازگشت علی احمدی به مسوولیت دبیری هیأت باز می‌گردد، کسی که در بیست و پنجمین روز بهمن ماه سال 1395 و در مقطعی که هیأت فوتبال قم در آستانه انتخابات قرار داشت، با طرح مسائلی از این هیأت ورزشی استعفا کرد.

احمدی که در آن مقطع سه مسؤولیت در فوتبال قم داشت و همزمان دبیر هیات فوتبال، دبیر کمیته سه نفره بررسی مدارک و تطبیق شرایط نامزدها و دبیر مجمع انتخابات هیات فوتبال استان قم بود، دلیل استعفای خود را اعتراض به عدم وجود زمینه کار قانونی در فراهم کردن مقدمات برگزاری انتخابات این هیأت ورزشی عنوان کرد و استعفای وی در آن شرایط یک جنجال بزرگ در فوتبال قم ایجاد کرد.

در آن مقطع زمانی دو ماهی از پایان دوره چهار ساله ریاست کریم بهرامی در هیأت فوتبال استان قم می‌گذشت و 9 نفر در مدت زمان پیش‌بینی شده برای ثبت نام از کاندیداهای ریاست هیأت فوتبال استان قم مدارک خود را ارائه کرده و ثبت‌نام کرده بودند و بحث بر سر لیست نفرات نهایی حاضر در انتخابات نیز داغ داغ بود، انتخاباتی که در نهایت با رقابت بین کریم بهرامی، مهدی بهشتی و قدرت‌الله باقری به پیروزی مجدد بهرامی انجامید.

در آن زمان به منظور بررسی مدارک کاندیداهای ثبت‌نام شده در مجمع انتخابات هیأت فوتبال استان قم یک هیأت سه نفره تشکیل شد که یکی از اعضای آن علی احمدی دبیر هیأت فوتبال استان قم بود اما احمدی در اقدامی عجیب با اعتراض به عدم وجود زمینه کار بر اساس قانون اساسنامه برای برگزاری مجمع از مسؤولیت خود رسما استعفا کرد.

احمدی حتی برای کنار رفتن از مسؤولیت خود نامه‌ای با سربرگ هیأت فوتبال به کریم بهرامی نوشته و در آن آورده بود: نظر به اینکه زمینه کار بر اساس قانون و اساسنامه برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال وجود ندارد، اینجانب از ادامه کار معذور بوده و از تمام مسؤولیت‌های خود به عنوان دبیر هیات فوتبال، دبیر کمیته سه نفره بررسی مدارک و تطبیق شرایط نامزدها و دبیر مجمع انتخابات هیات فوتبال استان استعفا می کنم.

 شروع مجدد رفت و آمدهای احمدی به فوتبال با استارت تمرینات صبا

بعد از این اتفاقات هیچگونه همکاری بین بهرامی و احمدی وجود نداشت تا اینکه آنها اوایل فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در موضوع سرپرستی علی احمدی در تیم صبای قم، روابط تیره خود را کنار گذاشته و غیر محسوس باب همکاری را باز کردند و علاقمندان به فوتبال اندر حکایت آن قطع همکاری و این رابطه جدید ماندند.

البته همکاری احمدی (با هیأت فوتبال قم که مقاطع مختلف مسوولیت مدیریت صبا را بر عهده داشت) در مسؤولیت سرپرستی تیم بزرگسالان صبای قم در شروع لیگ 97 - 1396 چند هفته به طول انجامید و کوتاه مدت بود زیرا با آمدن اسپانسر برای صبا، این همکاری موقتا قطع شد.

وقتی اسپانسر صبا به تعهدات خود عمل نکرد و بار دیگر هیأت فوتبال قم مسوولیت صبا را در دست گرفت، احمدی یک بار دیگر به صورت مقطعی به مسوولیت سرپرستی صبا بازگشت و ادامه این رفت و آمده‌ها در روزهای بحرانی و پرحاشیه هیأت فوتبال قم به بازگشت مجدد احمدی به مسوولیت دبیری هیأت فوتبال استان قم منجر شد، اتفاقی که غیر منتظره بود و مورد تعجب اهالی فوتبال و ورزش قم واقع شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار