یک مخترع همدانی کرمی طبیعی به نام «نیکا» تولید کرده که در درمان برخی از بیماری‌ها موثر است، بیماری‌هایی که طب جدید برای آن درمانی ندارد.
کد خبر: ۵۹۵۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸ 24 April 2018
یک مخترع همدانی کرمی طبیعی به نام «نیکا» تولید کرده که در درمان برخی از بیماری‌ها موثر است، بیماری‌هایی که طب جدید برای آن درمانی ندارد.

به گزارش فارس، یکم تا هفتم اردیبهشت ماه هر سال از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نام هفته ملی سلامت نامگذاری شده است.

سلامتی می‌تواند پایه‌ای برای مراقبت از خود و در نهایت دست یافتن به درجات مطلوبی از سلامت در افراد باشد.

پیامبر اسلام (ص) و ائمه معصومین (ع) به بهداشت و سلامتی جسم توجه زیادی داشتند، طوری که مصرف مال را در این راه اسراف نمی‌دانستند و عقیده داشتند آنچه در راه سلامتی بدن مصرف شود، اسراف نیست و اسراف در چیز‌هایی است که باعث رساندن ضرر به بدن شود.

متاسفانه امروزه کمتر به سلامتی توجه می‌شود و گویا آن در کشور ایران در ابعاد مختلف دچار تنش و کنش‌هاست.

مصرف غذا‌های ناسالم، عدم تحرک و توجه به ورزش و... می‌تواند سلامتی انسان را به خطر بیاندازد چیزی که همواره از بزرگان و دانشمندان خود شنیده‌ایم، اما کمتر به آن توجه کرده‌ایم.

طب سنتی ایران که ثمره تجربیات گسترده دانشمندان و حکمای ایرانی طی زمان‌های طولانی است توانایی ارائه راه حل برای سالم زیستن را دارد چیزی که امروزه طب جدید در برخورد با آن‌ها ناتوان است و یا به درمان علامتی آن‌ها بسنده می‌کند.

متاسفانه امروز طب ایرانی ـ. اسلامی ما در سرزمین مادری خود، مهجور مانده و در کشور بسیار کم‌تر از ظرفیت و توانایی واقعی آن از آن بهره می‌برند در حالی که برخی از کشور‌ها نظیر چین، چنین طبی را از ما وام گرفته و ارتقا داده‌اند.

هنوز مردم ایران نگاه مثبت به طب سنتی و طب اصیل ندارند در حالی که تاریخ هزاران ساله در خصوص طب سنتی داریم و چه دانشمندانی که در این عرصه یادگار‌هایی برای ما به جا نگذاشته‌اند.

طب سنتی ایران به دلیل ریشه‌دار بودن در فرهنگ و باور مردم، دارای ضریب نفوذ بالایی است و در دسترس بودن و خدمات ارزان، از مزیت‌های اصلی آن به شمار می‌رود که با استفاده صحیح و اصولی از ظرفیت‌های این مکتب غنی طبی، می‌توان به ارتقای سلامت مردم و اقتصاد کشور کمک کرد.

گفتنی است طب سنتی در کنار طب نوین می‌تواند، راهگشای بسیاری از بیماری‌ها باشد که البته ناگفته نماند افراطی‌گری افراد غیرمتخصص و نیز آشنا نبودن پزشکان با قابلیت‌های طب سنتی ایرانی مهم‌ترین مانع استفاده صحیح و اصولی از ظرفیت‌های این مکتب غنی طبی است.

به بهانه هفته سلامت به سراغ کسی رفتیم که در زمینه طب سنتی و دارو‌های گیاهی گفتنی‌های بسیاری دارد، کسی که چندین سفر به کشور‌های اروپایی داشته و از درمان‌هایی سخن می‌گوید که شاید کمتر باورمان شود به گونه‌ای که مردم همدان نیز خیلی او را نمی‌شناسند.

محمدکاظم رشیدی ۷۲ ساله متولد همدان فردی که سال‌ها پا به عرصه طب سنتی گذاشته و به گفته خود، هرگز حرص پول و شهرت نداشت. او کار پژوهشی خود را برای کرم نیکا آغاز می‌کند و به مرور به دانستی‌های بسیار دست می‌یابد.

این مخترع همدانی می‌گوید درمان اغلب درد‌ها با کرم نیکا امکان‌پذیر خواهد بود و این موضوع در دنیا بی‌نظیر است، او این معجزه را حاصل مطالعه، تحقیق و پژوهش ۱۰ ساله خود در طب سنتی ایرانی ــ اسلامی می‌داند.

رشیدی اکنون تسلط بالایی در طب سنتی دارد و تنها هدف خود را رضای خدا و کمک به هموطنانش می‌داند. اولین سئوال ما از از او این بود که تعریف تندرستی و سلامتی چیست و آیا آن چیزی که در جامعه می‌بینیم در آن معنا می‌شود؟

این مخترع همدانی با بیان اینکه نسبت به آمار‌هایی که دانشگاه علوم پزشکی در مورد مرگ و میر‌های موجود در ایران می‌دهد، متاسفم و اظهار کرد: مردم کمتر به طب سنتی توجه می‌کنند در حالی که راه حل سلامتی در این طب نهفته است.

وی بیان کرد: با وجود امکاناتی فراوانی که از طب سنتی وجود دارد همچنان آمار مرگ و میر‌ها بالاست و این نشان از عدم توجه مردم به این طب است.

رشیدی با اشاره به اینکه روزی با پزشک طب نوین صحبت کردم و با قدرت تمام گفتم که از طریق طب سنتی می‌توانم نصف تخت‌های بیمارستانی را خالی کنم، اما او گفت که شما به درد ما نمی‌خوری، ادامه داد: این حرف، باعث ناراحتی است که طب جدید طب سنتی را به رسمیت نشناسد در حالی که باید هر دو مکمل هم تعریف شوند.

وی با بیان اینکه نمی‌توانم حرف دلم را بگویم و واقعاً کم‌لطفی‌هایی وجود دارد، افزود: یکی از مسائل مهم در جامعه ناراحتی دستگاه گوارش است که اگر به مطب‌های فوق تخصص گوارش مراجعه کنید با بیمارانی صحبت خواهید کرد که از مراجعات مکرر خود به دلیل این بیماری سخن می‌گویند و از درمان‌ها و دارو‌های شیمیایی خسته شده‌اند. 

این مخترع همدانی با اشاره به اینکه ۸۵ درصد جامعه از ناراحتی دستگاه گوارش رنج می‌برند، خاطرنشان کرد: این افراد مقصر نیستند و وقتی برای آن‌ها مشکلی پیش می‌آید حتما به پزشک مراجعه می‌کنند.

 وی اضافه کرد: تعصب خاصی ندارم و در هر دو طب (نوین و سنتی) مطالعاتی دارم، در این مواقع پزشک طب نوین نیز طبق روال امپرازول، آموکسی سیلین و دارو‌های مهارکننده را تجویز می‌کند.

رشیدی با بیان اینکه تعدادی از این بیماران طی تماس‌هایی اظهار می‌کنند ۲۰ سال دارو مصرف کرده، اما بهبود نیافته‌اند، افزود: برای پیشگیری از ناراحتی دستگاه گوارش مطلبی در سایتم (http://nikatm.ir) قرار داده‌ام؛ کسانی که به آن عمل می‌کنند نه تنها درمان می‌شوند بلکه از لحاظ روحی و رفتاری نیز تغییراتی در آن‌ها حاصل می‌شود.

وی با بیان اینکه خوردن عسل در قرآن کریم تاکید شده و از آن به عنوان شفا یاد شده است، اما نمی‌دانم چرا به سخن خداوند متعال توجه نمی‌کنیم؟، گفت: با یک رژیم غذایی ساده و تقریباً صد روز خوردن شربت عسل مشکل معده حل می‌شود.

*ساخت کرم نیکا با ۱۰ سال تلاش شبانه‌روزی، تحقیق و پژوهش

این مخترع همدانی با اشاره به اینکه متاسفانه ایران بالاترین آمار مرگ و میر ناشی از بیماری سرطان را دارد، افزود: حاصل ۱۰ سال تلاشم کرمی است که در فارماکوپه دارویی کشور وارد شده، روش تهیه این کرم ۱۸۰ درجه با ساخت تمام دارو‌های جهان متفاوت است.

وی بیان کرد: تولید کرم نیکا حاصل ۱۰ سال کار شبانه‌روزی و تحقیق و پژوهش بر روی قرآن کریم، کتاب‌های طب سنتی، چون قانون، مخزن‌الدویه محمدحسین عقیلی خراسانی، احادیث و روایات، مقالات مختلف و انجام کار‌های عملی، چون زنبورداری، کشت و پرورش گیاهان دارویی و انجام آزمایشات متعدد بود که بعد از این سال‌ها خوشبختانه به نتیجه رسید و اکنون شاهد درمان قطعی بیمارانی هستیم که به ما مراجعه می‌کنند.

رشیدی با اشاره به اینکه معمولاً دارو‌هایی موجود در بازار ۵۰ درصد حاوی مواد نگهدارنده است، افزود: وقتی با تعدادی از داروسازان در مورد کرمم صحبت کرده و گفتم هیچ مواد نگهدارنده و موادی که در کرم‌های معمولی وجود دارد، در آن استفاده نشده، باور نکردند چرا که هضم آن برایشان دشوار است.

وی با بیان اینکه این کرم واقعاً معجزه می‌کند، اما جرأت صحبت کردن ندارم، گفت: یکی از ویزتورهایم در مورد کرم نیکا نزد پزشکی صبحت می‌کند، اما او بجای اینکه بقیه حرفش را بشنود گفته بود از اتاقم برو بیرون.

این مخترع همدانی با تاکید به اینکه حتی نمی‌خواهند امتحان کنند و بدانند که ترکیبات این کرم چیست؟، افزود: گالیله را به خاطر این اعدام کردند که گفت: زمین می‌چرخد و هیچکس حرفش را قبول نکرد، اما من پای این محصولم می‌ایستم.

*پایی که دیگر قطع نشد

وی خاطرنشان کرد: خانم ۲۷ ساله‌ای به پزشک فوق تخصص جراحی مراجعه می‌کند و به دلیل نارسایی کلیه، پزشک معالجش تصمیم به قطع دست او می‌گیرد و بیمار نیز با فروختن طلاهایش و به سختی هزینه عمل را فراهم می‌کند تا اینکه دست آخر دستش هم قطع می‌شود.

رشیدی با اشاره به اینکه مدتی می‌گذرد و همین ناراحتی برای پایش به وجود می‌آید و مجدد تصمیم می‌گیرند پایش را نیز قطع کنند، افزود: او می‌گفت: روی تخت بیمارستان بودم و با خودکار نیز روی پایم مشخص شده بود که از کجا باید قطع شود، یعنی تمام امور برای قطع پا نیز طی شده بود، اما کسی در مسیرش قرار می‌گیرد و آن بیمار را به استفاده از کرم نیکا و آمدن نزد من دعوت می‌کند.

وی افزود: پایی که تشخیص داده شده بود، باید قطع شود با کرم نیکا خوب شد و فرد به زندگی برگشت.

*کیست مویی با داروی طبیعی درمان شد

این مخترع همدانی با اشاره به اینکه در بیشتر جوانان به دلیل خوردن فست‌فود و ناسالم کیست مویی شایع شده است، خاطرنشان کرد: عمل این بیماری بسیار مشکل است و فرد چنان دردی می‌کشد که حد ندارد حتی گاهی اوقات بعد از پنج تا ۶ ماه این مشکل برمی‌گردد و فرد دوباره راهی بیمارستان می‌شود.

وی ادامه داد: اگر کرم نیکا را سه میلی متر روی نقطه کیست قرار دهیم آن را کامل تخلیه کرده، ترمیم و رویش را می‌پوشاند و از همه مهم‌تر دیگر این بیماری برنمی‌گردد.

*افراد غیرمتخصص باعث بدبینی در طب سنتی شده‌اند

رشیدی تصریح کرد: کسیت‌های شایع در زنان که نوع دیگری از کیست است، با کرم نیکا برطرف می‌شود و آن‌ها می‌توانند این کرم را تزریق کنند و اثراتش را ببینند.

وی تاکید کرد: با همین کرم هزینه درمان به میزان زیادی کاهش پیدا می‌کند و چه تعداد تخت‌های بیمارستانی که خالی نمی‌شود.

این مخترع همدانی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا مردم راه سالم بودن و ماندن را فراموش کرده‌اند در حالی که همه ما از بزرگتر‌های خود توصیه‌هایی را به ارث برده‌ایم؟، افزود: علت دو مشکل است، یکی عدم اطلاع‌رسانی دقیق که وظیفه دولت است و کمتر به آن عمل می‌شود و دیگری به کم‌لطفی عده‌ای برمی‌گردد که در طب سنتی ورود کرده و اقداماتی انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: مثلاً این افراد داروی لاغری و چاقی تجویز کرده و در هر آنچه تخصص ندارند ورود می‌کنند که این موضوع باعث ایجاد بدبینی نسبت به طب سنتی شده است.

*آثار سوختگی با کرم نیکا باقی نمی‌ماند

رشیدی با اشاره به اینکه اگر به میان جامعه برویم و از کرم نیکا سئوال کنیم کسی از خواص آن نمی‌داند در صورتی که باید در هر خانه‌ای حداقل یک مورد از آن باشد، گفت: صورت کودکی در باغ خانوادگی در آتش می‌سوزد، پدر و مادر او تمام ایران را می‌چرخند تا فرزندشان را درمان کنند، اما کسی نمی‌تواند این کار را انجام دهد، کرم نیکا معجزه می‌کند و کودک خوب می‌شود از خود نمی‌گویم عکس‌های قبل استفاده از کرم و بعد از آن موجود و صحبت‌های مادر نیز گواه مطلب خواهد بود.

وی با بیان اینکه ۸ تا ۹ ماه از مدت درمان این کودک می‌گذرد و به خانواده او قول داده‌ام امسال که به مدرسه می‌رود هیچ آثاری از سوختگی در او نباشد، بیان کرد: این اقدام در هیچ نقطه‌ای از جهان انجام نمی‌شود و بیمارستانی لازم نبوده که درمان خاصی بر روی صورت او انجام دهند، درمان انجام شده و صحبت‌های مادرش در سایتم ببینید.

این مخترع همدانی به اثرات کرم نیکا در درمان زخم بستر اشاره کرد و افزود: خانمی به دلیل زخم بستر از بیمارستان مرخص می‌شود یعنی پزشکان قطع امید می‌کنند و می‌گویند که تو خوب نخواهی شد و بهتر است به خانه برگردی.

*درمان بیماری دیابت

وی با بیان اینکه به جرأت می‌گویم این بیمار با کرم نیکا خوب شده است، تصریح کرد: نامه‌ای دارم از فردی که فلان دکتر تشخیص داده پای بیماری باید به دلیل مشکل دیابت قطع شود، این بیمار سرپرست یک خانواده است که باید پایش قطع می‌شد، وقتی نزدم آمد به او گفتم کاری انجام می‌دهم که با پای خوب و سالم به محل کارت بروی و همینطور هم شد، از تمام اطرافیان و فامیل‌های این شخص امضا گرفتم که او با کرم نیکا خوب شده و حتی در روزنامه‌ای از کارم تشکر کرد.

رشیدی با تاکید به اینکه از دولت و از مسوولان چیزی نمی‌خواهم و به اندازه کافی عمر کرده‌ام و هرآنچه از لحاظ مالی مرا تامین کند، دارم تنها می‌خواهم اجازه خدمت به جامعه را به من بدهند، گفت: وقتی می‌گویند مثلا پای فردی قطع شده دلم به درد می‌آید، خانمی که با دست قطع شده به سراغم آمد، چندین ساعت به حالش گریه کردم.

وی با تاکید به اینکه این‌ها هنر من نیست و معجزه طبیعت است، افزود: من تنها معجزه‌های طبیعت را رو می‌کنم و هیچ کاری انجام نمی‌دهم.

رشیدی با بیان اینکه متاسفانه اکثر زنان به سرطان سینه مبتلا می‌شوند، گفت: زنی ۷۰ ساله سرطان سینه داشت که تشخیص پزشک بر عمل بود و او آن را نپذیرفته بود، توجیحش این بود که دیگر عمل با سن بالا جواب نخواهد داد.

وی با اشاره به اینکه مصرف کرم نیکا را به او توصیه کردم تا روی سینه‌اش بمالد، افزود: بعد از یک هفته پسرش نزدم آمد و گفت: «دیگر مادرم درد سینه ندارد» و این یعنی توده مهار شده و طبیعت واقعاً در حال معجزه کردن است.

گفتنی است این گزارش شامل دو بخش بوده که در مطلب بعدی در خصوص ابداع کرم زیبایی، سفر این مخترع همدانی به کشور‌های اروپایی و معرفی کرمش که باعث تعجب مردم برخی از کشور‌ها شده و نیز امکان درمان بیماران پروانه‌ای سخن خواهیم گفت.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
حسین شاهمیرزائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
باعرض سلام وخسته نباشید اینجانب معلول ضایع نخاعی مدت هفت ساله که از باسن به بالا دچار زخم بستر شده ام وهرچه تلاش کردم برا درمان نتیجه ای نگرفته ام ود حال حاضر هم از ناحیه نشیمنگاه دچار زخم بستر جدیدی شده ام که خیلی گود شده وهمین امر باعث شده که سیستم اعصبیم بهم بریزه در ضمن بخاطر بی تحرک بودن اضافه وزن دارم وخیلی خیلی زتدگی برام درآور شده لذا از شما عزیز بزرگوار استدعا دارم درصورت امکان راهنمائیم کنید از لطف شما بی نهایت سپاسگزارم
داودصفری
|
Canada
|
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
اعتیاد به تریاک دارم میخواهم از آقای رشیدی در ترک کردن آن کمک بگیرم ،بلکه با روش سنتی از این بدبختی رهایی پیدا کنم
چون نون آور خونه هستم و عیالوارم ،وکارگرم ،بخدا شرمنده خانواده ام هستم ،این ایمیل و هم یک بنده خدایی برام درست کرد تا بتوانم از شما کمک بگیرم ،اگه شماره آقای رشیدی رو بهم
بدهید ممنونتان میشوم . بخاطر خدا و بچه های کوچکم کمک کنید . اجرتون باخدا . منتظرتان هستم .یاعلی .
علی رحمت طاهرآبادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
خدا قوت دکتررشیدی آن شاالله که خداوند عمر طولانی بهت عطا فرماید تا به داد این مردم بیمار برسی
علیرضا فروغی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
آقای. دکتر سلام خسته نباشید. بنده یک سوال داشتم آی. برای ترک مواد با اسپند باید اسپند را قورت داد یا اینکه جویده شود. ممنونم. اگر به جواب بدهید....
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
سلام آقای دکتر کاظمی خدا خیرت بده انشالله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار