دبیر هیئت ناشنوایان خراسان رضوی گفت: بزرگترین مشکل هیئت ناشنوایان خراسان رضوی، میزان بودجه تخصیص یافته و امکانات اندک است.
کد خبر: ۵۹۵۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷ 24 April 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ اعظم عباس‌نیا اظهار داشت: هیئت ناشنوایان خراسان رضوی برای اعزام 29 نفر از قهرمانان تیم ملی به مسابقات مختلف اعم از آسیایی، جهانی و نظایر آن برنامه‌ریزی کرده که شب گذشته نخستین اعزام آن در بخش فوتبال تحقق یافت، مسابقات بعدی مربوط به بخش فوتسال بوده که پنج نفر در انتظار اعزام برای مسابقات هستند.

دبیر هیئت ناشنوایان خراسان رضوی با اشاره به اعزام ورزشکاران در بخش کشتی فرنگی و آزاد در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان، گفت: قطعاً از این تعداد اعزام، ورزشکاران متعددی رتبه کسب می‌کنند و با سرافرازی به میهن خود باز می‌گردند، هنوز مدال‌آوران مشخص نشده اند اما این هیئت امید بر قهرمانی ورزشکاران خراسان رضوی دارد.

عباس‌نیا با اشاره به حضور 9 نفر از مربیان استان در المپیک 2017 خاطرنشان کرد: هیئت ناشنوایان خراسان رضوی سال گذشته در مسابقات جهانی کشتی در تهران شرکت کرد، همچنین یکی از برنامه‌های پایانی سال 96 هیئت، برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ناشنوایان بود، این هیئت در سال گذشته اقدامات بسیاری انجام داد و ورزشکاران توانایی خود را برای حضور در مسابقات مختلف نشان دادند.

وی تصریح کرد: بزرگترین مشکل هیئت ناشنوایان خراسان‌رضوی، میزان بودجه تخصیص یافته است، در حال حاضر 160 ورزشکار سازمان یافته زیر نظر هیئت ناشنوایان استان در حال فعالیت بوده اما از امکانات کافی و اسپانسر قدرتمند برخوردار نیستند، حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون ناشنوایان حتی به هزینه‌های حاشیه‌ای و جزئی نمی‌رسد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار