دبیر هیئت ورزش‌های سه‌گانه خراسان رضوی گفت: بنده شخصاً نه تنها درآمدی ندارم بلکه گاهی اوقات مجبور به تأمین هزینه‌های موجود در هیئت و پر کردن جای خالی اسپانسرها می‌شوم.
کد خبر: ۵۹۶۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ 25 April 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ محمدرضا چراغچی اظهار داشت: بخش عمده‌ای از فعالیت‌های هیئت سه‌گانه خراسان رضوی شامل حضور در مسابقات است، به عنوان مثال این هیئت در لیگ کشوری اردیبهشت‌ماه شرکت می‌کند که شاید این مسابقات در قشم برگزار شود، همچنین لیگ کشوری دیگری در تیرماه تشکیل شده که مکان برگزاری آن مشخص نیست.

دبیر هیئت ورزش‌های سه‌گانه خراسان رضوی گفت: هیئت در سال گذشته تلاش بر پرورش نیروهای خود در بخش‌های مختلفی چون نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان داشت، طبق آمار سال 96، ورزشکاران در بخش‌های نوجوانان و جوانان ظرفیت گسترده‌ای برای سرمایه‌گذاری دارند، این هیئت در سال جدید، درصدد نیرومندسازی بخش بزرگسالان نیز برآمده است.

چراغچی خاطرنشان کرد: هیئت ورزش‌های سه‌گانه خراسان رضوی موضوع استعدادیابی را در تیرماه با همکاری و مشارکت دانشگاه فردوسی توسط افراد مجرب آن محل پیگیری می‌کند، این هیئت دوره‌های مربی‌گری و داوری درجه سه را در تیر و مردادماه برگزار می‌کند، این هیئت قصد توسعه و تثبیت ورزش سه‌گانه را در استان دارد.

وی تصریح کرد: تاکنون به دلیل حمایت صدا و سیما از هیئت و پخش برخی از مسابقات در برنامه‌های تلویزیونی، اسپانسرهای مطلوبی با هیئت ورزش‌های سه‌گانه خراسان رضوی رایزنی داشتند.

چراغچی بیان کرد: این هیئت در ورزشگاه ثامن فعالیت داشت اما به دلیل مسافت بسیار آن، ورزشکاران هم‌اکنون از سالن تختی استفاده می‌کنند، برای ورزش شنا نیز از استخرهایی مانند نجفی، کوثر و در برخی موارد استخر سجاد استفاده می‌شود، پارک جنگلی طُرُق نیز در دسترس بوده و ورزشکاران به راحتی در این مکان‌ها به فعالیت ورزشی خود می‌پردازند.

دبیر هیئت ورزش‌های سه‌گانه خراسان رضوی گفت: فدراسیون در برخی مواقع از هیئت حمایت می‌کند، اجاره مکان‌های ورزشی در اختیار داشته را نیز اداره کل ورزش و جوانان استان پرداخت می‌کند و از بابت محل ورزشی هیچ مشکلی وجود ندارد، همچنین هیئت در نظر دارد تا نیروهای بانوان را نیز قدرتمند سازد.

چراغچی عنوان کرد: تنها مشکل هیئت، فقدان درآمد بوده که بنده شخصاً نه تنها درآمدی ندارم بلکه گاهی اوقات مجبور به تأمین هزینه‌های موجود در هیئت و پر کردن جای خالی اسپانسرها می‌شوم، در هر صورت با تأمین هزینه‌های ورزشکاران و در اختیار گذاشتن برنامه ورزشی و تغذیه‌ای مناسب می‌توان نتایج بهتری را مشاهده کرد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار