با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی ، معاون فرماندار ، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و رئیس پلیس امنیت و اطلاعات شهرستان و جمعی از مسئولین گروههای نمایشی جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جشن های نیمعه شعبان در سالن کنفرانس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ 25 April 2018

در ابتدای این جلسه سید رضا آقایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز ، با اشاره به ظرفیت خوب جشن های نیمه شعبان  در ترویج فرهنگ مهدویت از مسئولین گروههای نمایشی شهرستان مهریز خواست در برگزاری  این جشنها تقویت و ترویج باورهای دینی و فرهنگ شیعه را مد نظر داشته باشند. 
آقایی گفت: کلیه مسئولین گروههای نمایشی پنج روز قبل از اجرای برنامه با ارائه لوح فشرده نمونه کار و درخواست برگزاری جشن  جهت اخذ مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واداره نظارت بر اماکن عمومی اقدام نمایند.  
در ادامه رئیس پلیس امنیت و اطلاعات شهرستان مهریز رعایت ضوابط و مقررات، کد دار نمودن گروههای نمایشی، اجرای برنامه مطابق با لوح فشرده ارائه شده را از گروهی های نمایش محلی خواستار شد. 
معاون فرماندار شهرستان مهریز هم بر استفاده گروههای نمایشی از موضوعات بروز جامعه مانند آسیبهای اجتماعی ، بحران آب و ... تاکید کرد. 
مسئول ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیز بر مشارکت هیات امنای مسجد هیاتهای مذهبی و پایگاهها در اجرای جشن ها تاکید کرده و معرفت و محبت به اهل بیت را زمینه ساز برگزاری بهتر این مراسم برشمرد.
در ادامه مسئولین گروههای نمایشی به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
اخذ مجوز و هماهنگی لازم پیش از برگزاری برنامه ها  با اداره اماکن شهرستان مهریز، تجلیل از گروههای برتر نمایشی، استفاده از گروههای برتر در مناسبت های طول سال، برگزاری دوره آموزشی و استفاده از موضوعات مفید در نمایش ها از جمله مصوبات این جلسه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار