مسئول آموزش گردشگری خوزستان از برپایی دوره آموزش گردشگری هتلداری در شهرستان اهواز خبر داد.
کد خبر: ۵۹۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰ 25 April 2018

افسانه زمانی با اعلام این خبر گفت: این کلاس آموزشی به صورت رایگان و با هدف آشنایی هرچه بیشتر پرسنل‎ هتل‎ها و مکان‎های اقامتی ـ پذیرایی استان با مدیریت، خانه‎داری و فرانت ‎آفیس (پذیره) در حال برگزاری است.

او با بیان این ‎که شرکت در این دوره برای عموم آزاد است افزود: علاوه بر پرسنل هتل‎ها و مکان‎های اقامتی ـ پذیرایی، هر فردی که به هر نحوی با صنعت گردشگری در ارتباط است می‎تواند در صورت تمایل در این دوره‎ها که شرکت کند.

مسئول آموزش گردشگری خوزستان با اشاره به این‎ که این دوره آموزشی در روزهای آتی تا پایان دوره نیز همچنان پذیرای علاقه‎مندان به گردشگری و هتلداری است ادامه داد: افراد همچنین می‎توانند برای شرکت در جلسات باقی‎ مانده از طریق شماره تلفن‎های 09163210043 و 09127146293 نسبت به ثبت‎نام در این دوره آموزشی اقدام کنند.

او تأکید کرد: ظرفیت کلاس در هر روز از برگزاری دوره 100 نفر است و علاقه‎مندان از سراسر استان می‎توانند در این کلاس شرکت کنند.

زمانی با بیان این ‎که چهارم اردیبهشت 97 نخستین جلسه از این کلاس آموزشی برگزار شد اضافه کرد: این دوره به صورت رایگان به مدت هشت جلسه هر روز از ساعت 10 تا 15 در میدان راه‎آهن، تالار رستوران شمشیری برگزار خواهد شد.

او با اشاره به این‎ که دوره آموزش گردشگری هتلداری توسط اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان و با همکاری شرکت آموزش، مشاوره و برنامه‎ریزی گردشگری و هتلداری "گردشگر پایدار رایان خوزستان" در حال برگزاری است خاطرنشان کرد: در پایان نیز گواهی حضور در دوره با مهر و امضای مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان برای شرکت‎کنندگان صادر خواهد شد.

مسئول آموزش گردشگری خوزستان یادآوری کرد: در حال حاضر 39 هتل، 5 هتل آپارتمان و 22 مهمان‌پذیر در سطح استان خوزستان دایر هستند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار