امام جمعه مشهد گفت: شادی و نشاط جوان با ایجاد اشتغال، درآمد و ازدواج فراهم می شود. برخی مسئولان در صدا و سیما، فرهنگ و ارشاد، هنرمندان و مدیران شهری دم از شادی جوان می زنند حال اینکه شادی جوان در برگزاری کنسرت، موسیقی مبتذل و فسق و فجور در صحنه عمومی شهر نیست.
کد خبر: ۵۹۷۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ 28 April 2018

به گزارش تابناک : آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد افزود: با موسیقی مبتذل و فسق و فجور خیابانی جوان شاد نمی شود بلکه مانند آبنبات چوبی است که فقط سر جوان را گرم می کند. جوان عقل و شعور دارد، شادی جوان در اشتغال، زندگی و درآمد است. اگر متولی شادی جوان هستید باید شادی اینچنینی بر پایه الگوی حضرت علی اکبر برای جوان فراهم کنید.
وی ادامه داد: مسئولان فرهنگی ما باید بدانند در تربیت جوان به دنبال جوانانی نظیر شهید حججی هستند یا جوانان کوچه لادن و نسترن، جوانی که فقط به دنبال بی بند و باری است یا جوانی که در دفاع از اسلام به استقبال تیغ دشمن می رود؟
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمن با ما در حال جنگ است و مدافع سرسخت ما در عرصه نبرد جوانان هستند. دشمن می خواهد با گرفتن غیرت از جوانان و مردان و گرفتن حیا از دختران و زنان جوانان ما را بگیرد. نیاز جامعه امروز و رسالت فرهنگی متولیان فرهنگی تربیت جوانانی با الگوی حضرت علی اکبر است.
وی همچنین بر برگزاری باشکوه اجتماع منتظران در مشهد همزمان با سالروز ولادت امام زمان(عج) تاکید و بیان کرد: این راهپیمایی نماد حرکت به سمت پیدا کردن امام عصر(عج) است.

  • بازار لوازم آرایشی خارجی
    آیت الله علم الهدی همچنین به برپایی نمایشگاه لوازم آرایشی در تهران اشاره و بیان کرد: در این نمایشگاه در کنار غرفه های داخلی چندین غرفه محصولات خارجی وجود دارد. جدا از موضوعات فرهنگی ضرورت برگزاری این نمایشگاه، قراردادن غرفه های عرضه محصولات خارجی به معنای تبدیل کردن کشور به بازار تولید لوازم آرایشی خارجی است که این موضوع دهن کجی است.
    وی ادامه داد: مردم بخشی از عوامل تحقق شعار سال و حمایت از تولیدات داخلی هستند، بخش از آن نیز متوجه مسئولان نظام است.
    وی افزود: فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی نمی دانم از برپایی این نمایشگاه مطلع است یا خیر؟ این کار وزیر یا معاون وزیر متدین نیست اما کار عامل نفوذی در بین مدیرکل، دستیار مدیرکل و سیر مشاوران است که در شرایط تشدید تحریمهای توسط دشمن بازار لوازم آرایشی خارجی برپا می کند، ستاد اقتصاد مقاومتی در کشور چه می کند؟

 

 

منبع : اعتدال و امید 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار