سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: در هفته جوان بیش از ۴۰ برنامه را در سطح استان اجرا خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۹۷۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳ 28 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،شهرام عزیزی ، با اشاره به آغاز هفته جوان از هشتم اردیبهشت، اظهار کرد: بیش از 40 برنامه را طی هفته جوان با همکاری دستگاه های مختلف در استان کرمانشاه برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: درنخستین روز از هفته جوان(شنبه) که تحت عنوان "جوان ایرانی، امیدواری، آینده سازی" نامگذاری شده، جشنواره نشاط و امید در 14 شهرستان استان اجرا می شود.

سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نامگذاری یکی از میادین کرمانشاه به نام جوان، گلباران و غبار روبی مزار شهدا، برگزاری نشست "بحث و تبادل نظر با جوانان دانشجو با هدف ترویج خودباوری و هویت بخشی به جوانان"، جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) در 18 مسجد و سه پارک و نیز برگزاری 24 نشست بین نسلی در مدارس را از دیگر برنامه های روز نخست هفته جوان اعلام کرد.

وی "جوان ایرانی، مشارکت و مسئولیت پذیری اجتماعی" را عنوان دومین روز از هفته جوان اعلام کرد و افزود: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، برگزاری مراسم دیدار جوانان نخبه و اعضای تشکل های جوانان با استاندار، برگزاری مراسم دیدار جوانان نخبه و اعضای تشکل های جوانان با فرمانداران و کارگاه آموزشی "شیوه‌های شرکت در گروه‌های مجازی با حفظ مرز شخصیتی و اخلاقی" از جمله برنامه های این روز است.

عزیزی تصریح کرد: همچنین روز دوشنبه( 10 اردیبهشت) که به نام "جوان ایرانی، اقتدار و عشق به وطن"نامگذاری شده، برگزار مراسم دیدار با مفاخر استان، دیدار با نمایندگان، جشنواره بومی محلی عشایر، اردوی گردشگری و اردوی راهیان نور را خواهیم داشت.

وی در خصوص برنامه های چهارمین روز از هفته جوان(یازدهم اردیبهشت) که تحت عنوان "جوان ایرانی، مهارت افزایی، کارآفرینی و اشتغال" نامگذاری شده، گفت: کارگاه "چگونگی راه اندازی کسب و کار پایدار" و راه اندازی کانال معرفی فرصت های شغلی در استان دو برنامه شاخص این روز خواهد بود.

سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه پنجمین روز از هفته جوان(12 اردیبهشت) مقارن با روز ولادت امام زمان(عج) است، عنوان کرد: در این روز که با عنوان "جوان ایرانی، معنویت و انتظار" مراسم احیای نیمه شعبان در استان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: "جوان ایرانی، خانواده و محیط زیست" عنوان ششمین روز این هفته است که برنامه هایی چون راه اندازی اتوبوس جوان، جشنواره آشپزی ویژه دختران دیروز و امروز و پاکسازی پارک غربی و مسیر کوهنوردی تاق بستان با مشارکت جوانان را خواهیم داشت.

سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در خصوص برنامه های آخرین روز از هفته جوان که تحت عنوان "جوان ایرانی، سلامت، ورزش و نشاط اجتماعی" نامگذاری شده، گفت: راه اندازی پیاده راه جوان و برگزاری همایش های کوهپیمایی، پیاده روی، دوچرخه سواری و ... برنامه های این روز خواهند بود.


 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار