مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته جوان 150 برنامه فرهنگی، ورزشی در سطح استان ایلام برگزار می شود.
کد خبر: ۵۹۸۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 29 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهروز حیدرزاده اظهار کرد: برنامه های هفته جوان از هشتم تا 14 اردیبهشت ماه جاری در سراسر استان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان برگزار می شود.

وی افزود: با کلیه دستگاه ها و ارگان های مرتبط جهت شناسایی و معرفی جوان نمونه در 17 محور مکاتبه شده و پس از ارزیابی سوابق و افتخارات، جوانان نمونه انتخاب و در هفته جوان با حضور مدیران ارشد استان از آنان تجلیل بعمل خواهد آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام یادآور شد: علاوه بر برگزاری برنامه های فرهنگی ، ورزشی در سطح استان، دیدار با خانواده شهدا، دیدار جوانان نخبه با ائمه جمعه، غبار روبی مزار شهدا، برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوع محیط زیست و طبیعت همچنین برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع اشتغال و کار آفرینی با دانشگاه ایلام از دیگر برنامه های هفته جوان است.

حیدرزاده با بیان اینکه زمینه لازم برای استفاده رایگان جوانان از امکانات ورزشی فراهم شده، گفت: از مهم ترین برنامه های هفته جوان افتتاح 10 خانه روستایی با امکانات و تجهیزات ورزشی کامل در حوزه امور جوانان در همه شهرستان های ایلام است.

وی افزود: استفاده رایگان از اماکن و امکانات ورزشی، نیم بها شدن بلیط استخرها اعم از دولتی و خصوصی در سراسر استان، برپایی ایستگاه سلامت، برگزاری جشن نیمه شعبان با حضور استاندار ایلام و همایش پیاده روی از دیگر برنامه های هفته جوان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار