رئیس جمهور نشاط نیروی کار را لازمه حمایت از کالای ایرانی دانست و با تاکید بر اینکه اشتغال آفرینی در گرو حمایت از کالای داخلی است، اظهارداشت: کالا باید جذاب و زیبا باشد و کار باکیفیت و محصول با کیفیت، حمایت از کالای ایرانی را پایدار می کند.
کد خبر: ۵۹۸۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ 29 April 2018

به گزارش تابناک : رئیس جمهور نشاط نیروی کار را لازمه حمایت از کالای ایرانی دانست و با تاکید بر اینکه اشتغال آفرینی در گرو حمایت از کالای داخلی است، اظهارداشت: کالا باید جذاب و زیبا باشد و کار باکیفیت و محصول با کیفیت، حمایت از کالای ایرانی را پایدار می کند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت روز کارگر و تقدیر از کارگران نمونه با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی با حمایت از کارگران و کارفرما شروع می شود، گفت: امروز مهمترین توطئه دشمنان علیه ملت ایران، ایجاد یاس و نا امیدی است و بازار فعال، کارخانه ها را به حرکت در می آورد.

دکتر روحانی با تجلیل از خدمات و مجاهدت‌های کارگران سراسر کشور، گفت: امسال هفته کارگر با ایام میلاد پربرکت مهدی موعود امام زمان(عج) مصادف شده و این ایام را به همه ملت بزرگ ایران تبریک و تهنیت می‌گویم.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: اعتقاد ما به امام دوازدهم، اعتقاد ما به مهدویت، انتظار برای روز ظهور و امید برای تحقق عدالت جهانی به دست امام زمان(عج) به ما این پیام را می‌دهد که مسیر و آینده ما، آینده درخشان برای بشریت است و این تفاوت اصلی ما معتقدین به امام زمان(عج) با دیگران می‌باشد.

دکتر روحانی افزود: عده‌ای آینده تاریخ را تاریک تصور می‌کنند. اصولاً این تفکر که فردا و روزهای آینده، روزهای سخت و دشواری خواهد بود و روز به روز مشکلات بیشتر خواهد شد، تفکر نادرست و اشتباهی است و با منطق اعتقادات و فرهنگ ما سازگار نیست. همیشه باید یک مؤمن و مسلمان به گشایش در روزهای آینده امیدوار باشد. همچنان که در روایات ما هم چنین آمده که هیچ عملی بالاتر و بهتر از انتظار برای گشایش نیست.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره امیدوار بود، خاطر نشان کرد: هر روز باید معتقد به گشایش‌های فردا، هفته‌ها و ماه‌های آینده باشیم و البته در این مسیر تلاش کنیم چرا که ناامیدی و غصه‌دار بودن برای سختی‌های احتمالی در روزهای آینده هیچ خاصیت و اثری ندارد. همواره باید با اتکال به خداوند و با توجه به الطاف الهی به آینده امیدوار باشیم.

دکتر روحانی در ادامه با اشاره به توطئه دشمنان برای ایجاد یأس و ناامیدی در ملت ایران، گفت: آقایی که در آمریکا اخیراً سمتی گرفته و بسیار بددهن است و نسبت به ایران نیز سخنان بدی به زبان می‌آورد، از مدت‌ها پیش شروع کرده که جمهوری اسلامی ایران چهلمین سال پیروزی انقلاب خود را نخواهد دید، اما امروز به کوری چشم او وارد چهلمین سال انقلاب شدیم و با امید، تحرک و موفقیت بیشتر سال خود را به پایان رسانده و در ۲۲ بهمن با حضور باشکوه مردم وارد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خواهیم شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه خدای متعال به ملت‌ها، امید می‌دهد و آینده را آینده‌ای روشن برای انسان‌ها ترسیم می‌کند، گفت: ملت ایران، با فرهنگ چندین هزار ساله و عاشق قرآن و عاشق خاندان رسالت است و بالاترین خدمت را در طول تاریخ به دین، اسلام و فرهنگ ایرانی انجام داده است.

 

 

 

منبع : پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار