مدیرکل آموزش و پرورش ایلام با اشاره به در پیش بودن 12 اردیبهشت ماه (روز معلم) از انتخاب 108 معلم نمونه این استان و تجلیل از آنها خبر داد.
کد خبر: ۵۹۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴ 30 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛اسفندیار رستم زاد افزود: این افراد در مقاطع مختلف تحصیلی از میان معلمان دروس مختلف، مربیان پرورشی، مدیران و معاونان مدارس شهری و روستایی این استان برگزیده شده اند.

وی ادامه داد: از این تعداد 100 معلم از مدارس دولتی و هشت معلم نیز از مدارس غیر دولتی استان انتخاب و 25 نفر با لوحی که به امضا وزیر آموزش و پرورش رسیده است، مورد تقدیر قرار می گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام همچنین از انتخاب یک معلم در استان به عنوان نمونه کشوری خبر داد و گفت: جواد آزادی مدیر مدرسه شهید شهریاری شهر ایلام به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب و در آیین تجلیل از معلمان نمونه کشور با حضور رئیس جمهور مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

رستم زاد اضافه کرد: انتخاب این معلمان نمونه بر اساس شیوه نامه ابلاغی از وزارت آموزش و پرورش و بر اساس شاخص های تعیین شده صورت گرفته است.

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش ایلام، ارزشیابی این معلمان بر اساس شاخص هایی نظیر تالیفات و ترجمه، ارایه مقاله در همایش ها و کنفرانس ها، فعالیت های پژوهشی، آموزش های کوتاه مدت، اختراع، سابقه خدمت و غیره انجام شده است.

رستم زاد یادآور شد: به منظور اجرای برنامه های بزرگداشت هفته معلم ستادهایی در مناطق مختلف آموزشی استان تشکیل و در حال برنامه ریزی و فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: مراسم گرامیداشت روز معلم و تقدیر از معلمان نمونه استانی نیز 11 اردیبشت ماه در مرکز استان برگزار می شود.
12 اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان روز معلم نامگذاری شده است.

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار