نخستین جشنواره استانی استندآپ کمدی به همت سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه برگزار شد و از برگزیدگان عرصه هنرهای نمایشی تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۵۹۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ 01 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس؛  نخستین جشنواره استندآپ کمدی شامگاه امشب به همت سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در تالار وحدت دانشکده فرهنگ و هنر کرمانشاه برگزار شد.

براساس این گزارش، بیش از 15 اثر به دبیرخانه این مرحله از مسابقات هنری ارسال شده است که پس از داوری از بین آثار پنج اثر به مرحله نهایی راه‌ یافته است، همچنین پس از بازبینی مجدد از سوی کارشناسان مربوطه این نهاد اجرای سه اثر هنری انتخاب و 2 اثر نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

 هومن روح‌تافی هنرمند کرمانشاهی عرصه هنرهای نمایشی با اثر "آقای آقا جانی" و مهدی ثابت‌پی از استان اصفهان به عنوان نفرات شایسته‌تر در نخستین جشنواره استندآپ کمدی بسیج هنرمندان استان کرمانشاه تجلیل شدند.

 سیامک گل‌منصوری از هنرمندان کرمانشاهی عرصه هنرهای نمایشی به عنوان نفر سوم، حمیدرضا میبدی از استان یزد به عنوان نفر دوم و سامان صوفیان از استان همدان به عنوان نفر نخست جشنواره استندآپ کمدی مورد تقدیر قرار گرفتند.

 سازمان بسیج هنرمندان استان با نظر هیات داوران این مرحله از جشنواره از پیشکسوتان عرصه هنر نمایشی استان کرمانشاه از جمله "احمد صدفی" و "امیر کرم" با اهدای لوح قدردانی کرد.

محورهای جشنواره استندآپ‌کمدی شامل موضوعاتی از جمله "سبک ایرانی و اسلامی"، استکبارستیزی"، " سرنگونی تکفیری‌ها"، " شوخی با شخصیت‌های استکباری همچون ترامپ و... در قالب طنز گنجانده شده بود.

 گفتنی است، برگزاری نخستین جشنوراه استانی استندآپ کمدی به همت سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه با حضور هنرمندان برجسته استان به مناسب اعیاد شعبانیه و ایجاد فضای شاد و مفرح در منطقه برگزار شد و هر یک از هنرمندان با ارائه آثار هنری خود با نظر هیات داوران مورد تجلیل و تشویق قرار گرفتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار