برگزاری مجمع سالیانه هیأت فوتبال خراسان‌ رضوی و افتتاح کلاس مربیگری از مهمترین برنامه‌ های سفر 4 روزه رئیس فدراسیون فوتبال به مشهد است.
کد خبر: ۵۹۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸ 01 May 2018

به گزارش تابناک : رئیس هیأت فوتبال خراسان‌ رضوی گفت: مجمع سالیانه هیأت فوتبال خراسان‌ رضوی از امروز سه‌ شنبه با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و رؤسای شهرستان‌ های استان برگزار می شود.

مهدی برادران افزود: این مجمع با دستور جلسه اعلام برنامه‌ های پارسال و برنامه‌ ریزی برای برنامه‌های سال جدید تشکیل می‌ شود.

وی ادامه داد: مجمع سالیانه هیأت فوتبال خراسان‌ رضوی صبح و عصر برگزار می شود و تاج نیز طبق برنامه‌ ریزی، در جلسه عصر شرکت خواهد کرد.

رئیس هیأت‌ فوتبال خراسان‌ رضوی گفت: بعد‌از اتمام مجمع سالیانه هیأت‌ فوتبال خراسان‌ رضوی‌، قرار است رئیس فدراسیون فوتبال در نشست خبری با اصحاب رسانه صحبت کند و به پرسش‌ های آنان پاسخ دهد.

برادران درباره دیگر برنامه‌های تاج گفت: "روز چهارشنبه، ما برنامه‌ای دیگر داریم که از ادغام دو مراسم تشکیل خواهد شد. این مراسم قرار است عصر چهارشنبه در سالن آمفی‌ تئاتر ورزشگاه امام‌رضا‌(ع) برگزار شود که در بخش اول، ما از تیم‌ های برتر فوتبال و فوتسال استان در لیگ‌ های استانی تجلیل خواهیم کرد و در بخش دوم، دوره مربیگری A کنفدراسیون آسیا را با حضور چهره‌ هایی همچون نکونام، عنایتی، قربانی، نکیسا و غیره افتتاح خواهیم کرد که در این برنامه علاوه‌ بر مهدی تاج قرار است محمدرضا ساکت، دبیر کل فدراسیون فوتبال نیز حضور داشته باشد. همچنین از مربیانی همچون قلعه‌نویی و علی دایی هم دعوت کرده‌ایم که در این مراسم حضور داشته باشند".

وی با اشاره‌ به اینکه سفر تاج به مشهد عصر پنجشنبه به پایان می‌ رسد، گفت: در‌ خلال این برنامه‌ ها احتمال دارد رئیس فدراسیون فوتبال، با مهندس تقی‌ زاده‌ خامسی، شهردار مشهد، هم جلسه‌ ای داشته باشد. علاوه‌ بر این تلاش می‌ کنیم مدیران باشگاه‌ های مشکی‌ پوشان و پدیده نیز با تاج جلسه‌ ای برگزار کنند.

قرار است تاج بعد‌از سفر مشهد، مستقیم به امارات برود تا در مراسم قرعه‌ کشی فوتبال جام ملت‌ های آسیا که در دبی برگزار می‌ شود، حضور پیدا کند.

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار