استاندار خراسان رضوی در پیامی به مناسبت روز جهانی کارگر، کارگران را جلوه امید بخش عرصه خودکفایی کشور دانست.
کد خبر: ۵۹۹۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ 01 May 2018

به گزارش تابناک : علی رضا رشیدیان در این پیام با تبریک روز جهانی کارگر به فعالان عرصه تولید و اقتصاد کشور به ویژه کارگران افزود: کارگران بازوان توانمند تحقق شعار سال و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حمایت از کالای ایرانی هستند.

وی در پیام خود آورده است: این روز که با نام کارگران بی ادعا و تلاشگر این مرز و بوم مزین شده آیینه‌ تمام‌ نمای رهایی از وابستگی‌ها در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی و غلبه بر تحریم‌ها و دسیسه‌های دشمنان است.

استاندار خراسان رضوی افزوده است: آنگونه امام راحل (ره) فرمودند: "کارگر اسطوره سرنوشت ساز رهایی‌بخش از وابستگی‌ها و پیوستگی‌هاست " امروز در کوران دسیسه‌های کورکورانه‌ استکباربرای ضربه بر بنیان های اقتصادی و سازندگی کشور، بخش عمده موفقیت، پیشرفت و غلبه بر تحریم‌ها و فشارهای دشمنان را مدیون همت و تلاش مضاعف این قشربی‌ادعا و ایثارگر هستیم .

رشیدیان گفته است: هم اکنون نیاز محوری این کشور و نظام بویژه در سالی که به نام حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده، آن است که تلاشگران عرصه‌ کار و سازندگی با تجهیز خود به علم و دانش روزو بهره ‌گیری از توان و تخصص و تجربه برای رونق حضور در بازارهای داخلی و خارجی گام های موثر و بلندی بردارند.

وی در بخش دیگری از پیام خود از جوار آستان ملک پاسبان رضوی با پاسداشت تلاش زنان و مردان غیور عرصه کار و سازندگی ایران زمین بویژه کارگران سرزمین خورشید افزوده است:در نکوداشت هرچه بیشتر کارگران و توجه به مشکلات و رفع موانع معیشتی این قشر سخت‌کوش و مهم جامعه که با همت بلند شان چرخه پیشرفت اقتصادی کشور را سرعت می بخشند،  در کنار دیگر گروه های مردمی در تلاش هستیم.

استاندار خراسان رضوی بر لزوم ارتقا کمی و کیفی برنامه های هفته کارگر  با رویکرد تقویت روحیه امید و نشاط در محیط های کارگری تاکید کرد.

 
 
 
 
منبع : صدا و سیما 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار