کد خبر: ۵۹۹۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴ 01 May 2018

با حضور فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه اولین مراسم تودیع و معارفه بخش چاروسا از زمان تصدی بخشداری به علی صالح محمودی برگزار شد که در این مراسم فرماندهان قدیم و جدید حوزه مقاومت چاروسا تودیع و معارفه شدند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، ظهر امروز با حضور امام جمعه قلعه رئیسی، فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه، بخشدار چاروسا، دادرس دادگستری چاروسا، مسئولین ادارات و نهادها، شورا و شهردار قلعه رئیسی، رئیس آموزش و پرورش چاروسا و خانواده معظم شهدا مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج چاروسا در دفتر امام جمعه قلعه رئیسی برگزار شد.

امام جمعه قلعه رئیسی در این مراسم ضمن خیرمقدم و تبریک اعیاد شعبانیه عنوان کرد: باید لحظه به لحظه این ماه شریف را که متعلق به ائمه اطهار است را گرامی بداریم و از فرصت سازندگی برای حضور در ضیافت عظیم الهی ماه مبارک رمضان بهره بگیریم.

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی با تقدیر از خدمات فرماندهی قبلی حوزه مقاومت چاروسا تصریح کرد: یکی از ویژگی های بسیار مهم فرمانده قبلی حوزه مقاومت چاروسا نماز جمعه یاور بود و در تمامی مراحل فرهنگی با ما کمک یار و کمک می‌کرد.

وی افزود: حضور در برنامه‌های فرهنگی، ولایتمداری و انقلابی بودن از ویژگی‌های مدیریت موسوی بود و امیدواریم جناب بدرقه بتواند در عرصه فرهنگی به نحو درستی عمل کند.

علی صالح محمودی بخشدار چاروسا هم در این نشست با تبریک اعیاد شعبانیه از خدمات فرمانده حوزه مقاومت چاروسا تقدیر و برای جناب بدرقه آرزوی توفیق و موفقیت کرد.

سید امین موسوی هم در این نشست با تبریک و تقدیر از همه کسانی که در راه مدیریت و کاری خود همکاری و کمک می‌کردند بیان کرد: لازم است از همه ادارات و نهادها و به خصوص امام جمعه قلعه رئیسی به دلیل همکاری و کمک با اینجانب در حدود 5سال تقدیر و تشکر کنم و امیدوارم بتوانم در جایگاه جدید هم با کمک همه بزرگواران برای نظام جمهوری اسلامی فرزند خوبی باشم.

فرمانده سابق مقاومت چاروسا با بیان اینکه شهدا نماد عزت و افتخار همه ما بودند خاطرنشان کرد: شهدا بهترین الگوی روحیه جهادی و عمل انقلابی هستند.

وی در جواب امام جمعه قلعه رئیسی که ایشان را به عنوان یاور نماز جمعه خواند افزود: این وظیفه یک فرزند انقلاب است که در برنامه‌های فرهنگی و مراسماتی همچون نماز جمعه حضور پیدا کنند.

سروان محسن بدرقه هم در این نشست با تبریک اعیاد شعبانیه خدمت در بسیج را یک افتخار برای هر جوان ایرانی دانست و ادامه داد: تشکیل بسیج مستضعفین در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است.

فرمانده جدید حوزه مقاومت چاروسا اضافه کرد: از همه مردم چاروسا می‌خواهم در این راه ما را کمک کنند./فارس

در پایان این نشست از خدمات سیدامین موسوی فرمانده سابق چاروسا تقدیر و طی حکمی سروان محسن بدرقه به عنوان فرمانده حوزه مقاومت چاروسا منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار