موضوع راه‌اندازي دفتر باشگاه خبرنگاران جوان در شهرستان میبد با حضور «حسین فلاح» فرماندار میبد و «علی امینی» مسئول باشگاه خبرنگاران استان یزد و «محمد وحید کریم‌بیکی» مسئول بسیج رسانه میبد مورد بررسي قرار گرفت.
کد خبر: ۶۰۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱ 05 May 2018

فلاح فرماندار ميبد در اين نشست با استقبال از پیشنهاد راه‌اندازی این مجموعه خبری در شهرستان، بر ارتقای فعالیت‌های خبری و معرفی هر چه بیشتر جاذبه‌های فرهنگی، طبیعی، هنری و فرصت‌های، علمی، آموزشی و اقتصادی تأکید کرد. 

وي با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی، خاطرنشان کرد: خبرنگاران می‌توانند تولیدات داخلی و فعالیت‌های اقتصادی مولد و اشتغال‌زا در شهرستان میبد را به جامعه منتقل و زمینه لازم را برای حمایت از محصولات داخلی فراهم آورند. 

وی انتقاد را لازمه پیشرفت از جمله بدیهیات حوزه خبرنگاری دانست و تأکید کرد: خبرنگاران باید علاوه بر انعکاس فعالیت‌های انجام شده، به مشکلات و مطالبات مردم نیز بپردازند و اگر در جایی کم‌کاری یا کاستی وجود دارد آن را منعکس کنند و بنده نیز از انتقاد بر مبنای عقلانیت استقبال می‌کنم. 

فرماندار میبد افزود: ما نیز به عنوان نماینده دولت از هرگونه حمایت و همکاری در حد توان دریغ نخواهیم کرد و امیدواریم با راه‌اندازی این دفتر، اقدامات موثری در زمینه اطلاع‌رسانی و خدمت به مردم برداشته شود. 

«علي امینی» مسئول باشگاه خبرنگاران استان در ادامه با تشکر از همکاری فرمانداری میبد و تعامل و همکاری سایر مسئولان، به تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های خبری باشگاه در شبکه‌های استانی و سراسری پرداخت. 

وي همچنین از امضاء تفاهم‌نامه‌ آموزشی فیمابین صدا و سیمای مرکز یزد و فرمانداری میبد در آینده‌ای نزدیک خبر داد. 

اميني ابراز امیدواری کرد: با همکاری مسئولان شهرستان، خبرنگاران این حوزه به زودی فعالیت خود را برای انعکاس اخبار شهرستان شبکه‌های مختلف تلویزیون و همچنین وبسایت باشگاه خبرنگاران به آدرس yjc.ir شروع کنند. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار