فصل گذشته پرسپولیس تیم خوب و سر و حالی بود كه به راحتی در لیگ برتر قهرمان شد و تصورها بر این بود كه در لیگ قهرمانان آسیا هم روی سكو خواهد رفت اما سر بزنگاه 4 گل از تیم الهلال خورد تا رؤیای آسیایی تیم بر باد رود.
کد خبر: ۶۰۰۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 05 May 2018

به گزارش تابناک : خوردن 4 گل از تیم الهلال موجب انتقادات زیادی از برانكو شد، حتی دیدید جعفر كاشانی، رئیس هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس در آن برهه از زمان گفته بود برانكو برای كلاس اول مربی خوبی است و تیم برای موفقیت در آسیا باید به دنبال یك مربی قوی‌تر باشد.

 

در هفته‌های اخیر شاهد بازی پرسپولیس با دو هافبك تدافعی بودید – محسن ربیع‌خواه و كمال‌الدین كامیابی‌نیا – البته در این بین ربیع‌خواه مصدوم شد. این نمایش شاید خیلی باب میل طرفداران و حتی برخی از كارشناسان فوتبال نبود به این خاطر كه همیشه بازی‌های خوب از پرسپولیس دیده بودند اما بهتر از 4 گل خوردن از تیم الهلال است.

 

پرسپولیس پیش از سفر به امارات و مهیا شدن برای بازی با الجزیره تاكتیك دفاع و ضد‌حمله را تمرین كرد. این شاید سبك بازی تیم ملی در سال‌های اخیر باشد. تیم ملی در همه سال‌های اخیر هیچ وقت زیبا بازی نكرده اما همیشه نتیجه گرفته و این همه راه‌های انتقاد را بسته كرده است. البته الجزیره تیم آنچنان با صلابتی نیست كه پرسپولیس بخواهد در برابر این تیم صفر تا صد دفاعی بازی كند اما پرسپولیس از هم‌اكنون آماده است در صورت لزوم در برابر تیم‌ها دفاعی فوتبال كند چون این سبك را در بازی‌های هفته‌های اخیر لیگ برتر آزمایش كرده است.

 

برانكو به خوبی فهمیده كه حالا قهرمانی در لیگ برتر برای هواداران تیم پرسپولیس تكراری شده و حالا چشم انتظار موفقیت تیم در لیگ قهرمانان آسیا هستند. البته این سبك از بازی بدون ایراد است. ماگات در این باره می‌گوید: «در برخی از بازی‌ها برای پیروزی و كسب 3 امتیاز لازم است به گونه‌ای بازی كنی كه تماشاگران لذت نبرند... » به نوشته خبرورزشی، بعد از بازی بی‌شك تماشاگران از نتیجه حرف خواهند زد. در صورتی كه هر قدر خوب بازی كنی ولی ببازی باخت مورد بحث قرار می‌گیرد.

 

 

منبع : جام نیوز 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار