استاندار قزوین:
استاندار گفت:استفاده از نیروی نخبه جوان ضروری در دستگاه های اجرایی کاملا ضروری است که باید موانع قانونی آن بر طرف شود تا از بتوانیم بیشتر از نیروی جوان بهره ببریم.  
کد خبر: ۶۰۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲ 06 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،عبدالمحمد زاهدی شنبه شب در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) ضمن تبریک هفته جوان اظهار کرد: جوانان کشور دارای چند مسئله عمده هستند که همین مسائل آن ها را دچار چالش های عمده کرده است.

وی افزود: یکی از این مسائل مبحث اشتغال است که در این خصوص دولت و مجلس همکاری کردند تا یک حرکت ویژه در بخش اشتغال به وجود آید ضمن اینکه نسبت به سال 95 به 96 ما شاهد کاهش بیکاری در استان بوده ایم،ضمن اینکه، در استان با اقدامات انجام شده شاهد کاهش یک درصدی نرخ بیکاری هستیم البته مشکل حل نشده و نرخ بیکاری به ۱۰.۷ درصد رسیده که قابل توجه است و هنگامی که از اشتغال صحبت می شود منظور جوانان هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این راستا برخی به ازدواج آسان معتقدند در حالی که هر فردی می تواند بر اساس بضاعت خود مجلس ازدواج را بر پا کند ولی مهمتر مسائل  بعد ازدواج و مسئله اشتغال جوانان است که به مسئلهازدواج جوانان گره خورده است.

زاهدی تصریح کرد: صد البته که حضور جوانان در حوزه های اجتماعی و سیاسی بسیار مهم است و باید در این زمینه بستر سازی آن فراهم شود از سوی دیگر،نشاط اجتماعی از مسائل مهم دیگر است که اداره ارشاد و شهرداری و ورزش و جوانان در این زمینه مسئولیت بیشتری بر عهده دارند و باید در این عرصه تلاش کنند.

استاندار با بیان اینکه باید با جوانان جلسات گفت و شنود برگزار شود افزود: استفاده از نیروی نخبه جوان ضروری در دستگاه های اجرایی کاملا ضروری است که باید موانع قانونی آن بر طرف شود تا از بتوانیم بیشتر از نیروی جوان بهره ببریم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار