فرماندار هویزه تشریح کرد
فرماندار هویزه گفت: از روز پنج‌شنبه گذشته و به مدت یک هفته، برنامه‌های متنوعی به مناسبت سالروز آزادسازی هویزه در حال برگزاری است.
کد خبر: ۶۰۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 08 May 2018

ناظم ثبوتی با اشاره به فرارسیدن سالروز آزادسازی هویزه در ۱۸ اریبهشت ۱۳۶۰، اظهار کرد: از روز پنج‌شنبه گذشته و به مدت یک هفته، برنامه‌های متنوعی به همین مناسبت در شهرستان هویزه در حال برگزاری است.

وی افزود: برنامه‌های سالروز آزادسازی هویزه هر سال تنها در روز ۱۸ اردیبهشت برگزار می‌شد اما امسال این برنامه‌ها به مدت یک هفته و پرشورتر از قبل است.

فرماندار هویزه عنوان کرد: همایش جوانان، همایش شهدای قرآن و عترت، نشست با سران عشایر، خطبا و سادات همراه با شعر خوانی و خاطره‌گویی از جمله برنامه‌های اجرا شده در روزهای قبل بوده است.

وی گفت: برنامه اصلی ما در سالروز آزادسازی هویزه، فردا صبح با حضور جمعی از مسئولان محلی و استانی در تالار فدک شهرستان هویزه برگزار می‌شود.

ثبوتی با بیان اینکه پل جهادگران قرار بود در سالروز آزادسازی هویزه به بهره‌برداری برسد، افزود: برخی از امور از جمله تأخیر در رسیدن گارد ریل پل، موجب تأخیر در تکمیل این پروژه شد و در تاریخ ۱۹ تا ۲۱ ماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین خواستار توجه بیشتر مسئولان به شهر هویزه و فعال‌تر شدن دبیرخانه بزرگداشت آزادسازی هویزه شد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار