مسئول هیات دوچرخه‌سواری بردسکن:
مسئول هیات دوچرخه‌سواری شهرستان بردسکن ضمن تاکید بر اینکه منطقه فاقد دوچرخه مسابقات سالنی و جاده است، گفت: پاسخ هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی به مسئولان شهرستان بردسکن، نداشتن بودجه بود.
کد خبر: ۶۰۲۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱ 08 May 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ محمود پورعباس، ضمن بیان این مطلب، در خصوص اینکه هیات استان چه اقداماتی برای نبود دوچرخه مسابقات سالنی و جاده انجام داده است، اظهار کرد: با توجه به صحبت‌هایی که با هیات خراسان رضوی صورت گرفت، اعلام کردند که ما بودجه‌ای برای حمایت از ورزشکاران دوچرخه‌سوار نداریم و متاسفانه بدون بودجه و نداشتن دوچرخه مسابقات نمی‌توان در این زمینه فعالیت‌هایی را انجام داد.

وی ادامه داد: در شهرستان ورزشکاران علاقه‌مند و با استعدادی وجود دارد که در حال حاضر نزدیک به 6 الی هفت ماه است که فعالیت‌های خود را در کوهستان آغاز کردند و مشکل اصلی ما مسابقات سالنی و جاده است، چراکه ورزشکاران در منطقه محروم هستند و با توجه به خشکسالی وضعیت کشاورزی در این منطقه هم با مشکلاتی روبرو است و ما حداقل بودجه‌ای به اندازه 10 میلیون تومان هم در اختیار نداریم تا بتوانیم برای ورزشکاران دوچرخه تهیه کنیم.

مسئول هیات دوچرخه‌سواری شهرستان بردسکن تصریح کرد: با توجه به اینکه در شهرستان، دوچرخه برای مسابقات در اختیار نداریم، پیشنهاد دادیم دوچرخه به صورت امانت در اختیار ورزشکاران قرار بگیرد تا بتوانند تمرین کنند اما گفته شد که در حال حاضر دوچرخه‌ای وجود ندارد.

وی عنوان کرد: در شهرستان، کارخانه و یا اسپانسری وجود ندارد که بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم و ما را در این امر حمایت کنند و در حال حاضر تیمی به نام آسمان آبی در یکی از شهرستان‌ها وجود دارد که مورد حمایت قرار می‌گیرند اما برای بردسکن این امکان وجود ندارد و حتی ورزشکاران هم از شرایط مالی خوبی برخوردار نیستند.

پورعباس خاطر نشان کرد: در حال حاضر ورزشکاران بیشتر در همایش‌هایی که در آخر هفته و در روز بدون خودرو برگزار می‌شوند، حضور دارند تا فرهنگ دوچرخه سواری فراموش نشود و این دوچرخه‌ها کوهستانی و حتی با وجود اینکه برای بانوان ممنوع شده است اما به این ورزش علاقه دارند و در این همایش‌ها شرکت می‌کنند و امیدواریم که کمک‌هایی صورت گیرد تا ما بتوانیم فعالیت‌های ورزشی مطلوبی را برای ورزشکاران دنبال کنیم.

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار