شهردار مشهد:
شهردار مشهد گفت: خوشبختانه مشهد در تولید گل و گیاه وضعیت خوبی دارد.
کد خبر: ۶۰۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳ 08 May 2018

به گزارش تابناک رضوی، قاسم تقی زاده خامسی دوشنبه شب در مراسم افتتاح نمایشگاه گل و گیاه مشهد اظهار کرد: نمایشگاه گل و گیاه مشهد امسال با حضور ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی و ۷۰۰ غرفه درحدود ۳ هکتار فضای باز و مسقف در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برپا شده است.

وی افزود: باتوجه به فضای بانشاط و زیبای ایجاد شده در نمایشگاه پیشنهاد می‌کنم که همه شهروندان از این نمایشگاه زیبا دیدن کنند.

شهردار مشهد تصریح کرد: امیدواریم برپایی نمایشگاه گل و گیاه در افزایش استفاده بیشتر شهروندان از گل و گیاه تاثیرگذار باشد.

تقی‌زاده تاکید کرد: مشهد در تولید گل و گیاه وضعیت خوبی دارد وشهرداری مشهد نیز گل و گیاه زیادی تولید می‌کند که امیدوار هستیم بتوانیم این تولیدات را افزایش دهیم .

هفدهمین دوره از نمایشگاه گل و گیاه مشهد در زمینه‌های گل شاخ بریده، محوطه‌سازی و منظرسازی، احجام و تندیس‌های گل و شرکت‌های تخصصی در زمینه باغ بام و دیواره سبز، باغ کودک و گل‌های آپارتمانی برگزار شده است.

این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۱ اردیبشهت از ساعت ۱۶ تا ۲۳ و در روز جمعه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳ برای بازدید علاقه مندان در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار