استاندار خراسان رضوی گفت: مطالعات طرح انتقال آب از دریای عمان به خراسان رضوی در حال انجام بوده و و ردیف اعتباری ویژه ای هم در بودجه سال ۹۷ برای آن تعیین شده است.
کد خبر: ۶۰۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ 10 May 2018

به گزارش تابناک : علیرضا رشیدیان چهارشنببه شب در  گفتگوی زنده اینستاگرامی در خصوص دست آوردهای سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی اظهار کرد: خوشبختانه در این سفر ۲۰ هزار و ۵۴۰ میلیارد میلیارد ریال اعتبارات مصوب سفر اخیر رئیس جمهوری به استان برای تکمیل ۴۴ پروژه مهم استان ظرف سه سال تخصیص می یابد.

وی افزود: از این رقم هشت هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال آن در سال جاری ، هشت هزار و ۹۰ میلیارد ریال در سال ۹۸ و چهار هزار و ۳۰ میلیارد ریال در سال ۹۹ علاوه بر بودجه های جاری و تملک دارایی به استان اختصاص می یابد.

رشیدیان تصریح کرد: برای احیای سیستم قنوات هم در این سفر با تاکید رئیس جمهور ۴۰۰ میلیارد ریال هم در سال ۹۷ به استان تخصیص می یابد .

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: گام های ارزشمندی در سال ۹۶ برای توسعه و پیشرفت استان برداشته شد که نتیجه این اقدامات طرح ها و پروژه های خوبی از جمله دو پروژه فولادی بزرگ بود.

وی گفت:  در این سفر علاوه بر افتتاح این پروژه ها ۲۰۷ پروژه هم با ۳ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال هزینه ریالی و ۲۰۰ میلیون یورو اعتبار ارزی کلنگ زنی شد.

رشیدیان در ادامه اظهارکرد: سد های بار و چهچهه یک سال بعد سفر دوره قبل رئیس جمهور به استان بهره برداری شد و سد قره تیکان آبگیری و بحث انتقال آب از سد ارداک به غرب مشهد وتصفیه خانه غرب مشهد به انجام رسید و با حضور رئیس جمهوری افتتاح شده است.

 استاندار خراسان رضوی در خصوص انتقال آب از دریای عمان به استان گفت : مطالعات این طرح در دست انجام است و ردیف اعتباری ویژه ای هم در بودجه سال ۹۷ برای آن تعیین شده است.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار