سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت: نهاده‌های دامی با نرخ ارز ۳۸ هزار ریال به خراسان رضوی وارد می‌شود.
کد خبر: ۶۰۴۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ 11 May 2018

به گزارش تابناک : علی رسولیان افزود: این نهاده‌های دامی شامل کنجاله، ذرت و سویا با نرخ ارز ۳۸ هزار ریال وارد می‌شود و هیچ افزایش نرخی پذیرفته نیست.

وی  گفت:با ورود گسترده‌تر وارد کننده‌های استان به این موضوع و نظارت و مدیریت مناسب و وسیع بر بازار قیمت‌ها کنترل می‌شود تا گوشت با نرخ مناسبی به مصرف کننده برسد

بر این اساس با هدف کنترل قیمت گوشت قرمز برنامه ریزی همه فرآیند از خرید دام از دامدار تا کشتار و عرضه عمده و خرده فروشی به طور جدی نظارت می‌شود تا تعادل قیمت‌ها حفظ شود و به مردم اجحافی صورت نگیرد؛ و به شدت با تخلفات برخورد می‌شود.

سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی در پایان  در باره  طرح ضیافت ویژه ماه تامین کالاهای اساسی مردم در ماه مبارک رمضان هم گفت: تلاش بر تامین این کالاها اعم از گوشت، مرغ و برنج با قیمت‌های مناسب برای مصرف کننده است و با تشدید کنترل، تلاش می‌شود مبادا کالایی احتکار و یا کم فروشی و گرانفروشی شود.

 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار